Reklama
Rozwiń
Reklama

Smart ważne dla klientów

Według Samsunga dla konsumentów wybierających nowy sprzęt jest posiadanie przez niego funkcji Smart

Publikacja: 17.06.2015 13:34

Smart ważne dla klientów

Foto: Bloomberg

W badaniu przeprowadzony drogą mailową przez firmę Samsung zapytano o cechy na które zwrócą uwagę przy zakupie kolejnego telewizora. Najczęściej udzielaną odpowiedzią, którą wskazało ponad 34 proc. ankietowanych konsumentów, był telewizor Smart TV. Smart TV to właściwie już standard, który także dobrze odzwierciedla zmiany w sposobie oglądania telewizji. Tradycyjne kanały telewizyjne coraz częściej ustępują miejsca aplikacjom oferującym wideo na życzenie i innym.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama