Reklama
Rozwiń
Reklama

Discovery i Eurosport kupiły prawa do igrzysk olimpijskich

Amerykański nadawca został właścicielem praw do nadawania relacji letnich i zimowych igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 w 50 krajach Europy. Zapłacił za to 1,3 mld euro.

Publikacja: 29.06.2015 16:56

Discovery i Eurosport kupiły prawa do igrzysk olimpijskich

Foto: 123rf.com

Nabyte przez Discovery (właściciel Eurosportu)prawa nie obejmują tylko terytorium Rosji, a latach 2018 i 2020 tajże Francji i Wielkiej Brytanii, gdzie wcześniej MKOl sprzedał już prawa innym nadawcom (France Télévisions i BBC). – Ekskluzywna umowa obejmuje wszystkie platformy dystrybucji, nadawanie w kanałach mobilnych, internetowych, stacjach niekodowanych i płatnych, dzięki czemu relacje z igrzysk dotrą do 700 mln ludzi – to najwięcej w historii – mówił David Zaslav, prezes Discovery Communications na poniedziałkowej telekonferencji z mediami z całego świata. Jednocześnie MKOl nie zarzuca planów stworzenia własnego kanału olimpijskiego zapowiedzianego wcześniej w tym roku. – Bardziej niż na jak najszybszym jego uruchomieniu zależy nam, na jego jakości. Umowa z Discovery to milowy krok w rozwoju naszego projektu, bo z nią możemy spodziewać się rozwinięcia dystrybucji nowego kanału na nowe platformy w całej Europie – zapowiedział Thomas Bach, przewodniczący MKOl.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama