Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.06.2015 16:56 Publikacja: 29.06.2015 16:56
Foto: 123rf.com
Nabyte przez Discovery (właściciel Eurosportu)prawa nie obejmują tylko terytorium Rosji, a latach 2018 i 2020 tajże Francji i Wielkiej Brytanii, gdzie wcześniej MKOl sprzedał już prawa innym nadawcom (France Télévisions i BBC). – Ekskluzywna umowa obejmuje wszystkie platformy dystrybucji, nadawanie w kanałach mobilnych, internetowych, stacjach niekodowanych i płatnych, dzięki czemu relacje z igrzysk dotrą do 700 mln ludzi – to najwięcej w historii – mówił David Zaslav, prezes Discovery Communications na poniedziałkowej telekonferencji z mediami z całego świata. Jednocześnie MKOl nie zarzuca planów stworzenia własnego kanału olimpijskiego zapowiedzianego wcześniej w tym roku. – Bardziej niż na jak najszybszym jego uruchomieniu zależy nam, na jego jakości. Umowa z Discovery to milowy krok w rozwoju naszego projektu, bo z nią możemy spodziewać się rozwinięcia dystrybucji nowego kanału na nowe platformy w całej Europie – zapowiedział Thomas Bach, przewodniczący MKOl.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas