Aktualizacja: 19.07.2015 10:00 Publikacja: 19.07.2015 10:00
Foto: Bloomberg
Wzrosty walorów Google zawdzięcza lepszym od oczekiwań danym dotyczącym wyświetlanych reklam na YouTube. Koncern poinformował, że w ubiegłym kwartale oglądalność serwisu w wersji mobilnej wzrosła o 60 proc., a wśród Amerykanów w wieku 18-49 lat kanał należący do Google ma największą oglądalność. Według analityków z Jefferies & Co. przychody z reklam jedynie w USA do 2017 r. wzrosną do 17 mld dol.
Wzrost akcji spowodował, że kapitalizacja koncernu z Doliny Krzemowej wzrosła powyżej 400 mld dol., zajmuje już drugie miejsce za Apple, którego wartość szacowana jest na 745 mld dol.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas