Kino Polska rozwija się poza Polską

Telewizyjna grupa rośnie dzięki ekspansji zagranicznej i planuje uruchomienie nowych stacji, w tym jednej w wysokiej rozdzielczości 4K.

Publikacja: 31.08.2015 22:00

Kino Polska TV, właściciel stacji Kino Polska oraz kanałów FilmBox, zbiera plony rozwijania zasięgu

Kino Polska TV, właściciel stacji Kino Polska oraz kanałów FilmBox, zbiera plony rozwijania zasięgu swoich stacji.

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik Sławomir Mielnik

Kino Polska TV, właściciel stacji Kino Polska oraz kanałów FilmBox, zbiera plony rozwijania zasięgu swoich stacji. Kanały FilmBox w ostatnich miesiącach weszły do dystrybucji na Węgrzech, w Serbii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii i na Łotwie, a w Polsce poszerzył się zasięg stacji Kino Polska Muzyka. W rezultacie w I półroczu grupa odnotowała prawie 18-proc. wzrost przychodów (do 56,6 mln zł), wzrost zysku operacyjnego do 11,3 mln zł (czyli o prawie 50 proc.), a jej wynik netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej zwiększył się o 61 proc., do 9,7 mln zł.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Kolejna awaria X w ciągu kilku dni. Padła strona portalu
Media
Sukcesja w grupie Polsat. Co po wyroku w Liechtensteinie?
Media
Platformy streamingowe przed nowym otwarciem. Co się zmieni?
Media
Nowość od BLIKA i promocja dla subskrybentów rp.pl
Media
Zmarł Nicola Grauso, były właściciel „Życia Warszawy” i twórca TV Polonia1