Aktualizacja: 29.09.2015 16:04 Publikacja: 29.09.2015 16:04
Jak wynika sondażu, przeprowadzonego przez AVM, niemiecką firmę specjalizującą się w rozwiązaniach telekomunikacyjnych, na ponad 12,600 graczach z Niemiec, Włoch i Holandii, do zabawy wybierają oni głównie gry przygodowe i tzw. strzelanki (odpowiednio 45 i 44 proc.).
Ankiety przeprowadzono w maju. Ujawniły one, że nie ma grupy wiekowej szczególnie skłonnej do grania. 29 proc. stanowią osoby w wieku 18-29 lat. Dość spójne wyniki uzyskano natomiast w przypadku preferowanej platformy do gier. Komputer jest wymieniany bowiem aż przez ponad 82 proc. respondentów. Co ciekawe, na urządzeniach mobilnych gra aż 86,5 proc. graczy, z czego 6 proc. tylko na smartfonach i tabletach. Stosunkowo najmniej popularne są konsole – korzysta z nich 45 proc. badanych (prawie 7 proc. wyłącznie używa takiego sprzętu).
Po medialnej burzy dwie prywatne stacje telewizyjne w Polsce trafią na listę spółek pod specjalną ochroną. Co to oznacza?
Problemy z aplikacjami należącymi do firmy Meta. Użytkownicy zgłaszali problemy z Facebookiem, Messengerem, Instagramem oraz Whatsappem. Po godzinie 22 większość użytkowników aplikacji Meta odzyskała dostęp do swoich kont w mediach społecznościowych.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spadał we wtorek po tekstach o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spada nawet o ponad 7 proc. po tym, jak Onet.pl oraz Wyborcza.pl opublikowały teksty o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.
Mobilna aplikacja DailyArt została nagrodzona w konkursie App Store Awards, organizowanym przez firmę Apple. Za nietypowym projektem stoi warszawska historyczka sztuki. Z jej projektu co miesiąc korzysta ponad 800 tys. użytkowników.
Naukowcy z Centrum Nauki Kopernik zastanawiają się, czy urządzenia mobilne mogą pomóc uczniom w przyswajaniu wiedzy. Okazuje się, że tak – na przykład z biologii czy fizyki. W jaki sposób? Wyjaśniamy w podcaście "Szkoła na nowo".
Wiele wskazuje na to, że Apple szykuje dużą niespodziankę. Według nieoficjalnych informacji ruszyły prace nad nietypowym iPhone'm. Koncern miałby teraz wejść w segment składanych smartfonów.
Nieużywane telefony komórkowe, zamiast leżeć zakurzone na półce lub w piwnicy, mogą stać się urządzeniami pełniącymi różne użyteczne funkcje. Niektóre modele można też sprzedać za duże kwoty.
Fani Apple, którzy od lat korzystają z iPhone’ów, mają powód do zadowolenia. W końcu doczekali się wprowadzenia opcji, która raz na zawsze pozwoli rozwiązać pewien drobny, ale irytujący problem. Chodzi o możliwość zmiany adresu e-mail w koncie Apple.
Powiadomienia na telefon, które otrzymujemy w trakcie pracy, wpływają na spadek naszej produktywności i narażają firmę na straty finansowe - wynika z najnowszych badań, które cytuje dziennik Corriere della Sera.
Apple liczyło, że dzięki nowym funkcjom opartym na sztucznej inteligencji, jego nowy flagowy smartfon iPhone 16 będzie hitem. Szacunki przedsprzedaży wskazują jednak na chłodną reakcję klientów. Tym bardziej, że nowe funkcje dopiero się pojawią.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamierza ogłosić 8 listopada start licytacji częstotliwości z zakresu 700 i 800 MHz. Ceny minimalne, które proponuje, zaskoczyły operatorów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas