Aktualizacja: 05.10.2015 15:49 Publikacja: 05.10.2015 15:49
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała Waldemar Kompała
W sierpniu „Rzeczpospolita” sprzedawała każdego dnia średnio 9,57 tys. egz. elektronicznych wydań, o prawie jedną trzecią więcej niż przed rokiem. Sprzedaż e-wydań „Parkietu” wrosła o 14,2 proc. Tylko tym dwóm tytułom nie spadła w sierpniu całościowa sprzedaż.
To „Rzeczpospolita" była gazetą, która sprzedawała w sierpniu najwięcej elektronicznych wydań (9,57 tys.) oraz to jej e-sprzedaż wzrosła najszybciej rok do roku (o 32,4 proc.) – wynika z najnowszego zestawienia sprzedaży e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas