Reklama
Rozwiń
Reklama

Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych podało zaskakująco niski najnowszy wskaźnik nastrojów w branży marketingowo-reklamowej. W drugim kwartale wynosił 16 pkt, teraz spadł do... 5.

Publikacja: 29.11.2015 21:00

Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Powodem takiej sytuacji są m.in. spowolnienie gospodarcze w Chinach, które nie pozostaje bez wpływu na rynki europejskie, tarcia polityczne w Europie oraz kryzys związany z przepływającą przez nią teraz falą uchodźców z Bliskiego Wschodu.

Europejski Indeks Nastrojów w Branży Reklamowej powstaje w oparciu o opinie firm reklamowych i badawczych zbierane na potrzeby Komisji Europejskiej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama