Reklama
Rozwiń

Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych podało zaskakująco niski najnowszy wskaźnik nastrojów w branży marketingowo-reklamowej. W drugim kwartale wynosił 16 pkt, teraz spadł do... 5.

Publikacja: 29.11.2015 21:00

Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Powodem takiej sytuacji są m.in. spowolnienie gospodarcze w Chinach, które nie pozostaje bez wpływu na rynki europejskie, tarcia polityczne w Europie oraz kryzys związany z przepływającą przez nią teraz falą uchodźców z Bliskiego Wschodu.

Europejski Indeks Nastrojów w Branży Reklamowej powstaje w oparciu o opinie firm reklamowych i badawczych zbierane na potrzeby Komisji Europejskiej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji