Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych podało zaskakująco niski najnowszy wskaźnik nastrojów w branży marketingowo-reklamowej. W drugim kwartale wynosił 16 pkt, teraz spadł do... 5.

Publikacja: 29.11.2015 21:00

Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Powodem takiej sytuacji są m.in. spowolnienie gospodarcze w Chinach, które nie pozostaje bez wpływu na rynki europejskie, tarcia polityczne w Europie oraz kryzys związany z przepływającą przez nią teraz falą uchodźców z Bliskiego Wschodu.

Europejski Indeks Nastrojów w Branży Reklamowej powstaje w oparciu o opinie firm reklamowych i badawczych zbierane na potrzeby Komisji Europejskiej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem