Reklama
Rozwiń
Reklama

W Wigilię znów wygrał „Kevin sam w domu"

Pokazany przez Telewizję Polsat film oglądały w wigilijny wieczór ponad 4 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Aktualizacja: 28.12.2015 18:00 Publikacja: 28.12.2015 16:53

W Wigilię znów wygrał „Kevin sam w domu"

Foto: Bloomberg

W wielu domach oglądanie dość wiekowego już filmu, jakim jest „Kevin sam w domu" Chrisa Columbusa (film miał premierę w 1990 roku) jest już częścią świątecznej tradycji. Drugim najpopularniejszym programem oglądanym przez widzów w wigilijny wieczór był wigilijny wieczór kolęd w Polsacie pokazany o godz. 18:00 – śledziło go 2,96 mln widzów powyżej 4 roku życia.

W same Święta (czyli 25 i 26 grudnia) oglądaliśmy nieco mniej telewizji niż rok wcześniej. Średnio przez 5 godziny i 44 minuty, podczas gdy rok wcześniej było to o 9 minut mniej niż rok wcześniej, ale o 17 minut więcej niż dwa lata temu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama