Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.12.2015 09:08 Publikacja: 28.12.2015 17:21
Foto: Bloomberg
Nieprzebierająca w słowach restauratorka Marta Gessler utrzymała tytuł największej telewizyjnej lokomotywy reklamowej. Podobnie jak w 2014 r., także w 2015 była celebrytką, która przyciągnęła do stacji nadającej jej program „Kuchenne rewolucje" (TVN) najwyższe wpływy reklamowe, wg cenników 125,3 mln zł. Były one o 10 proc. wyższe niż przed rokiem – wynika z zestawienia domu mediowego LoweMedia.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas