Reklama
Rozwiń
Reklama

To będzie dobry rok dla polskiego outdooru

Wydatki firm na promocję na nośnikach zewnętrznych wzrosną według prognoz branży o 5 proc. To dwa razy szybciej niż w minionym roku.

Publikacja: 07.02.2016 21:00

Na reklamy na billboardach i  cyfrowych nośnikach zewnętrznych oraz tych znajdujących się na i w środkach komunikacji w ubiegłym roku wydano 471,5 mln zł, czyli o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej – podliczyła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. W IV kwartale było to 132,3 mln zł, czyli tylko o 1 proc. więcej niż przed rokiem, choć pod koniec października mieliśmy w Polsce wybory parlamentarne, które historycznie prowadziły do wzrostu wydatków na reklamę zewnętrzną.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
PTWP obejmuje większościowy pakiet akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama