Reklama
Rozwiń
Reklama

Facebook najpopularniejszy, Youtube goni lidera

Korzystamy najczęściej z dwóch platform społecznościowych, najchętniej z Facebooka.

Publikacja: 08.02.2016 10:34

Największą popularnością cieszą się Facebook i Youtube, z których korzysta średnio 94 proc. internau

Największą popularnością cieszą się Facebook i Youtube, z których korzysta średnio 94 proc. internautów, ale to Facebook ma największą intensywność korzystania – 88 proc.

Foto: Bloomberg

Tak wynika z analizy firmy IRCenter.

- Treści z mediów społecznościowych docierają do ponad 8 na 10 internautów (82 proc.). Tylu internautom zdarzyło się w ciągu ostatniego miesiąca czytać blogi, fora, czy serwisy społecznościowe/wideo. Treści zaś, które do nich docierają tworzy prawie co drugi internauta (46 proc.) – tylu respondentów albo jest twórcami, którzy mają własne wlogi, blogi czy strony internetowe albo aktywnie uczestniczy w ich komentowaniu lub dyskusjach w sieci – podaje firma.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama