Aktualizacja: 08.02.2016 10:34 Publikacja: 08.02.2016 10:34
Największą popularnością cieszą się Facebook i Youtube, z których korzysta średnio 94 proc. internautów, ale to Facebook ma największą intensywność korzystania – 88 proc.
Foto: Bloomberg
Tak wynika z analizy firmy IRCenter.
- Treści z mediów społecznościowych docierają do ponad 8 na 10 internautów (82 proc.). Tylu internautom zdarzyło się w ciągu ostatniego miesiąca czytać blogi, fora, czy serwisy społecznościowe/wideo. Treści zaś, które do nich docierają tworzy prawie co drugi internauta (46 proc.) – tylu respondentów albo jest twórcami, którzy mają własne wlogi, blogi czy strony internetowe albo aktywnie uczestniczy w ich komentowaniu lub dyskusjach w sieci – podaje firma.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas