Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.02.2016 10:34 Publikacja: 08.02.2016 10:34
Największą popularnością cieszą się Facebook i Youtube, z których korzysta średnio 94 proc. internautów, ale to Facebook ma największą intensywność korzystania – 88 proc.
Foto: Bloomberg
Tak wynika z analizy firmy IRCenter.
- Treści z mediów społecznościowych docierają do ponad 8 na 10 internautów (82 proc.). Tylu internautom zdarzyło się w ciągu ostatniego miesiąca czytać blogi, fora, czy serwisy społecznościowe/wideo. Treści zaś, które do nich docierają tworzy prawie co drugi internauta (46 proc.) – tylu respondentów albo jest twórcami, którzy mają własne wlogi, blogi czy strony internetowe albo aktywnie uczestniczy w ich komentowaniu lub dyskusjach w sieci – podaje firma.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas