Reklama
Rozwiń

Jujubee podwaja przychody

Katowicki producent gier wideo wypracował w 2015 r. ponad 800 tys. zł przychodów ze sprzedaży. To niemal dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku.

Publikacja: 13.02.2016 12:57

Zysk netto spółki po czterech kwartałach narastająco wyniósł 118 tys. zł. Dla porównania w 2014 r. sprzedaż spółki wyniosła 451 tys. zł, a zysk netto 35 tys. zł.

– To oczywiście nasz rekordowy rok i jesteśmy z niego zadowoleni, zwłaszcza, że osiągnięte wyniki są zgodne założeniami sprzed oferty. Wyniki mogły być jeszcze lepsze, ale w związku z procedurami nie mogliśmy zaksięgować w IV kwartale części wpływów ze współpracy z naszym niemieckim partnerem - podsumowuje Michał Stępień, prezes Jujubee.

Ten partner to Astragon Entertainment, na zlecenie którego Jujubee produkuje symulator lotów „Take Off – The Flight Simulator". Gra ukaże się na platformy iOS i Android w kwietniu 2016 roku.

– Moim zdaniem będzie to najlepszy symulator lotów na platformy mobilne dostępny na rynku. Oprócz stałego wynagrodzenia za produkcję gry, będziemy również partycypować w zyskach ze sprzedaży. Nasza dotychczasowa współpraca układa się świetnie i chcielibyśmy ją kontynuować – tłumaczy prezes.

Już w maju spółka zaprezentuje pierwsze materiały ze swojej gry „Realpolitks", a ciągu miesiąca poznamy nowe szczegóły dotyczące kontrowersyjnej gry „Kursk". Ten drugi tytuł budzi w branży duże emocje.

– Naszym celem jest zakończenie prac nad oboma tytułami w drugim półroczu 2016 r. Pierwsze materiały z gry „Realpolitiks" planujemy ujawnić już na majowej konferencji Digital Dragons w Krakowie. Podobnie jak rok temu Jujubee będzie jednym ze sponsorów imprezy – zapowiada Michał Stępień.

Zysk netto spółki po czterech kwartałach narastająco wyniósł 118 tys. zł. Dla porównania w 2014 r. sprzedaż spółki wyniosła 451 tys. zł, a zysk netto 35 tys. zł.

– To oczywiście nasz rekordowy rok i jesteśmy z niego zadowoleni, zwłaszcza, że osiągnięte wyniki są zgodne założeniami sprzed oferty. Wyniki mogły być jeszcze lepsze, ale w związku z procedurami nie mogliśmy zaksięgować w IV kwartale części wpływów ze współpracy z naszym niemieckim partnerem - podsumowuje Michał Stępień, prezes Jujubee.

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji