Reklama
Rozwiń
Reklama

Jujubee podwaja przychody

Katowicki producent gier wideo wypracował w 2015 r. ponad 800 tys. zł przychodów ze sprzedaży. To niemal dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku.

Publikacja: 13.02.2016 12:57

Zysk netto spółki po czterech kwartałach narastająco wyniósł 118 tys. zł. Dla porównania w 2014 r. sprzedaż spółki wyniosła 451 tys. zł, a zysk netto 35 tys. zł.

– To oczywiście nasz rekordowy rok i jesteśmy z niego zadowoleni, zwłaszcza, że osiągnięte wyniki są zgodne założeniami sprzed oferty. Wyniki mogły być jeszcze lepsze, ale w związku z procedurami nie mogliśmy zaksięgować w IV kwartale części wpływów ze współpracy z naszym niemieckim partnerem - podsumowuje Michał Stępień, prezes Jujubee.

Ten partner to Astragon Entertainment, na zlecenie którego Jujubee produkuje symulator lotów „Take Off – The Flight Simulator". Gra ukaże się na platformy iOS i Android w kwietniu 2016 roku.

– Moim zdaniem będzie to najlepszy symulator lotów na platformy mobilne dostępny na rynku. Oprócz stałego wynagrodzenia za produkcję gry, będziemy również partycypować w zyskach ze sprzedaży. Nasza dotychczasowa współpraca układa się świetnie i chcielibyśmy ją kontynuować – tłumaczy prezes.

Już w maju spółka zaprezentuje pierwsze materiały ze swojej gry „Realpolitks", a ciągu miesiąca poznamy nowe szczegóły dotyczące kontrowersyjnej gry „Kursk". Ten drugi tytuł budzi w branży duże emocje.

Reklama
Reklama

– Naszym celem jest zakończenie prac nad oboma tytułami w drugim półroczu 2016 r. Pierwsze materiały z gry „Realpolitiks" planujemy ujawnić już na majowej konferencji Digital Dragons w Krakowie. Podobnie jak rok temu Jujubee będzie jednym ze sponsorów imprezy – zapowiada Michał Stępień.

Zysk netto spółki po czterech kwartałach narastająco wyniósł 118 tys. zł. Dla porównania w 2014 r. sprzedaż spółki wyniosła 451 tys. zł, a zysk netto 35 tys. zł.

– To oczywiście nasz rekordowy rok i jesteśmy z niego zadowoleni, zwłaszcza, że osiągnięte wyniki są zgodne założeniami sprzed oferty. Wyniki mogły być jeszcze lepsze, ale w związku z procedurami nie mogliśmy zaksięgować w IV kwartale części wpływów ze współpracy z naszym niemieckim partnerem - podsumowuje Michał Stępień, prezes Jujubee.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama