Jujubee podwaja przychody

Katowicki producent gier wideo wypracował w 2015 r. ponad 800 tys. zł przychodów ze sprzedaży. To niemal dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku.

Publikacja: 13.02.2016 12:57

Zysk netto spółki po czterech kwartałach narastająco wyniósł 118 tys. zł. Dla porównania w 2014 r. sprzedaż spółki wyniosła 451 tys. zł, a zysk netto 35 tys. zł.

– To oczywiście nasz rekordowy rok i jesteśmy z niego zadowoleni, zwłaszcza, że osiągnięte wyniki są zgodne założeniami sprzed oferty. Wyniki mogły być jeszcze lepsze, ale w związku z procedurami nie mogliśmy zaksięgować w IV kwartale części wpływów ze współpracy z naszym niemieckim partnerem - podsumowuje Michał Stępień, prezes Jujubee.

Ten partner to Astragon Entertainment, na zlecenie którego Jujubee produkuje symulator lotów „Take Off – The Flight Simulator". Gra ukaże się na platformy iOS i Android w kwietniu 2016 roku.

– Moim zdaniem będzie to najlepszy symulator lotów na platformy mobilne dostępny na rynku. Oprócz stałego wynagrodzenia za produkcję gry, będziemy również partycypować w zyskach ze sprzedaży. Nasza dotychczasowa współpraca układa się świetnie i chcielibyśmy ją kontynuować – tłumaczy prezes.

Już w maju spółka zaprezentuje pierwsze materiały ze swojej gry „Realpolitks", a ciągu miesiąca poznamy nowe szczegóły dotyczące kontrowersyjnej gry „Kursk". Ten drugi tytuł budzi w branży duże emocje.

– Naszym celem jest zakończenie prac nad oboma tytułami w drugim półroczu 2016 r. Pierwsze materiały z gry „Realpolitiks" planujemy ujawnić już na majowej konferencji Digital Dragons w Krakowie. Podobnie jak rok temu Jujubee będzie jednym ze sponsorów imprezy – zapowiada Michał Stępień.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie