Reklama
Rozwiń
Reklama

Kiwi TV oraz większe udziały w Stopklatce to telewizyjne plany Agory

Grupa Agora oprócz planów uruchomienia kanału naziemnego Kiwi TV interesuje się też zwiększeniem udziałów w Stopklatce.

Aktualizacja: 19.02.2016 05:54 Publikacja: 18.02.2016 20:00

Kiwi TV oraz większe udziały w Stopklatce to telewizyjne plany Agory

Foto: Bloomberg

W tym roku Agora zrobi krok dalej na rynku telewizyjnym, uruchamiając ogólnotematyczny naziemny kanał o profilu lifestyle'owym Kiwi TV (dostała już na niego koncesję od Krajowej Rady). Kanał ruszy jesienią, w pierwszym roku jego nadawanie pochłonie kilkanaście milionów złotych, a przez czas dochodzenia do rentowności – ok. 30 mln zł.

– Dojście do rentowności w przypadku tego projektu może zająć więcej czasu niż w przypadku kanału Stopklatka TV, bo Emitel stopniowo będzie budował zasięg nowego pakietu cyfrowych stacji, a oferta naziemnej telewizji będzie bogatsza o siedem nowych stacji – mówił Bartosz Hojka, prezes Agory. Według niego Kiwi TV może walczyć o rentowność nawet cztery lub pięć lat.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama