Aktualizacja: 19.02.2016 05:54 Publikacja: 18.02.2016 20:00
Foto: Bloomberg
W tym roku Agora zrobi krok dalej na rynku telewizyjnym, uruchamiając ogólnotematyczny naziemny kanał o profilu lifestyle'owym Kiwi TV (dostała już na niego koncesję od Krajowej Rady). Kanał ruszy jesienią, w pierwszym roku jego nadawanie pochłonie kilkanaście milionów złotych, a przez czas dochodzenia do rentowności – ok. 30 mln zł.
– Dojście do rentowności w przypadku tego projektu może zająć więcej czasu niż w przypadku kanału Stopklatka TV, bo Emitel stopniowo będzie budował zasięg nowego pakietu cyfrowych stacji, a oferta naziemnej telewizji będzie bogatsza o siedem nowych stacji – mówił Bartosz Hojka, prezes Agory. Według niego Kiwi TV może walczyć o rentowność nawet cztery lub pięć lat.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas