Aktualizacja: 01.03.2016 09:09 Publikacja: 01.03.2016 09:09
Grupa Multimedia Polska zamknęła miniony rok z 709,4 mln zł przychodów (wzrost o 1 proc. rok do roku), 356,1 mln zł skorygowanej EBITDA (spadek o 5 proc.), 135,1 mln zł zysku operacyjnego i 86,2 mln zł zysku netto (wzrost o 70 proc.).
1-proc. wzrost jedna z trzech największych sieci kablowych odnotowała w przypadku przychodów z płatnej telewizji i dostępu Internetu, natomiast w przypadku stacjonarnej telefonii zanotowała spadek wpływów o 17 proc. Multimedia podają, że spowolnienie wzrostu przychodów w segmencie szerokopasmowego Internetu (w 2014 r. wyniósł 3,6 proc.) to nadal do pewnego stopnia efekt konkurencji ze strony usług mobilnego Internetu LTE.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas