Reklama

Spółka Multimedia Polska notowała w ub.r. niewielki wzrost przychodów

Jedna z trzech największych sieci kablowych w kraju, której obligacje notowane są na Catalyst, opublikowała wyniki za 2015 rok. Niegdyś flagowa usług stacjonarnego dostępu do Internetu notowała w ub.r. niewielki wzrost przychodów.

Publikacja: 01.03.2016 09:09

Grupa Multimedia Polska zamknęła miniony rok z 709,4 mln zł przychodów (wzrost o 1 proc. rok do roku), 356,1 mln zł skorygowanej EBITDA (spadek o 5 proc.), 135,1 mln zł zysku operacyjnego i 86,2 mln zł zysku netto (wzrost o 70 proc.).

1-proc. wzrost jedna z trzech największych sieci kablowych odnotowała w przypadku przychodów z płatnej telewizji i dostępu Internetu, natomiast w przypadku stacjonarnej telefonii zanotowała spadek wpływów o 17 proc. Multimedia podają, że spowolnienie wzrostu przychodów w segmencie szerokopasmowego Internetu (w 2014 r. wyniósł 3,6 proc.) to nadal do pewnego stopnia efekt konkurencji ze strony usług mobilnego Internetu LTE.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama