Reklama

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki. „Rz" sprzedawała też w styczniu najwięcej e-wydań.

Aktualizacja: 03.03.2016 11:41 Publikacja: 03.03.2016 11:13

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

Styczniowa sprzedaż „Rzeczpospolitej" wynosiła 60,1 tys. egz. i była o 3,7 proc. wyższa niż rok wcześniej, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki sprzedaży, a łączna sprzedaż pięciu tytułów obniżyła się r/r o 4,3 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem. Sprzedaż „Dziennika" spadła rok do roku o 7,5 proc. do 53,1 tys. egz., bulwarowego „Faktu" obniżyła się o 3,1 proc. do 314,9 tys. egz., „Gazety Wyborczej" – o 8,8 proc. do 153,9 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,6 proc. do 152 tys. egz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama