W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki. „Rz" sprzedawała też w styczniu najwięcej e-wydań.

Aktualizacja: 03.03.2016 11:41 Publikacja: 03.03.2016 11:13

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

Styczniowa sprzedaż „Rzeczpospolitej" wynosiła 60,1 tys. egz. i była o 3,7 proc. wyższa niż rok wcześniej, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki sprzedaży, a łączna sprzedaż pięciu tytułów obniżyła się r/r o 4,3 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem. Sprzedaż „Dziennika" spadła rok do roku o 7,5 proc. do 53,1 tys. egz., bulwarowego „Faktu" obniżyła się o 3,1 proc. do 314,9 tys. egz., „Gazety Wyborczej" – o 8,8 proc. do 153,9 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,6 proc. do 152 tys. egz.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Media
Zrozumieć świat na nowo. „Rzecz o geopolityce” – nowy podcast „Rzeczpospolitej”
Media
Wyjątkowe podróże z „Rzeczpospolitą”. Nowy magazyn już na rynku
Media
Zmiany w zarządzie i radzie nadzorczej e-Kiosku
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Media
Kolejna awaria X w ciągu kilku dni. Padła strona portalu
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont