W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki. „Rz" sprzedawała też w styczniu najwięcej e-wydań.

Aktualizacja: 03.03.2016 11:41 Publikacja: 03.03.2016 11:13

W styczniu sprzedaż „Rzeczpospolitej" wzrosła rok do roku

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

Styczniowa sprzedaż „Rzeczpospolitej" wynosiła 60,1 tys. egz. i była o 3,7 proc. wyższa niż rok wcześniej, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki sprzedaży, a łączna sprzedaż pięciu tytułów obniżyła się r/r o 4,3 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem. Sprzedaż „Dziennika" spadła rok do roku o 7,5 proc. do 53,1 tys. egz., bulwarowego „Faktu" obniżyła się o 3,1 proc. do 314,9 tys. egz., „Gazety Wyborczej" – o 8,8 proc. do 153,9 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,6 proc. do 152 tys. egz.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie