Styczniowa sprzedaż „Rzeczpospolitej" wynosiła 60,1 tys. egz. i była o 3,7 proc. wyższa niż rok wcześniej, podczas gdy pozostałe dzienniki ogólnopolskie odnotowywały spadki sprzedaży, a łączna sprzedaż pięciu tytułów obniżyła się r/r o 4,3 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem. Sprzedaż „Dziennika" spadła rok do roku o 7,5 proc. do 53,1 tys. egz., bulwarowego „Faktu" obniżyła się o 3,1 proc. do 314,9 tys. egz., „Gazety Wyborczej" – o 8,8 proc. do 153,9 tys. egz., a bulwarowego „Super Expressu": o 3,6 proc. do 152 tys. egz.

Łączan sprzedaż największych e-gazet sięgnęła w styczniu 23,4 tys. egz. i było to o 10,5 proc. więcej niż przed rokiem. Najwyższą sprzedaż miała „Rz" – 11,1 tys. egz. (byłą wyższa o 9,2 proc. r/r), kolejne były: „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 10,3 tys. egz. (wzrost r/r o 20,2 proc.), „Gazeta Wyborcza": 1,8 tys. egz. (spadek o 18,9 proc.) i „Fakt": 209 egz. (spadek o 11,8 proc.).