Aktualizacja: 14.04.2016 22:09 Publikacja: 14.04.2016 21:00
67 proc. osób chce w tym roku wydać na nowy smartfon, laptop czy tablet tyle samo co w ubiegłym. Firma Accenture przebadała pod kątem takich zakupów 28 tys. klientów w 28 krajach świata, w tym w Polsce. Jedna piąta badanych deklaruje, że wręcz te wydatki obniży, a tylko 13 proc. planuje ich wzrost. Jeszcze dwa lata temu aż jedna trzecia konsumentów planowała zwiększać wydatki na elektroniczne gadżety tego typu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas