Reklama

Tablety, smartfony i laptopy przegrywają z nowymi gadżetami

Coraz mniej osób chce wydawać pieniądze na tradycyjne urządzenia łączące się z siecią. Rośnie za to zainteresowanie nowymi gadżetami.

Aktualizacja: 14.04.2016 22:09 Publikacja: 14.04.2016 21:00

Foto: 123RF

67 proc. osób chce w tym roku wydać na nowy smartfon, laptop czy tablet tyle samo co w ubiegłym. Firma Accenture przebadała pod kątem takich zakupów 28 tys. klientów w 28 krajach świata, w tym w Polsce. Jedna piąta badanych deklaruje, że wręcz te wydatki obniży, a tylko 13 proc. planuje ich wzrost. Jeszcze dwa lata temu aż jedna trzecia konsumentów planowała zwiększać wydatki na elektroniczne gadżety tego typu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama