Aktualizacja: 20.04.2016 12:52 Publikacja: 20.04.2016 12:52
Foto: materiały prasowe
Polski producent sprzętu IT, który jest już sponsorem polskiej kadry piłkarskiej, a także partnerem spółki Ekstraklasa i klubu Legia Warszawa, ma ambicje, by wejść w sponsoring międzynarodowy. Pod koniec marca „Rzeczpospolita" pisał, że Modecom celuje w sponsoring kilku europejskich federacji piłkarskich, w tym właśnie rumuńskiej. Czy wizyta prezesa Răzvana Burleanu oraz dyrektora handlowego Rumuńskiego Związku Piłki Nożnej Bogdana Popescu, to krok do tego celu? Na razie oficjalne oświadczenie w tej sprawie nie zostało jeszcze opublikowane. Z naszych informacji wynika, że rozmowy w tej sprawie są bardzo zaawansowane. Jakub Łozowski, szef Modecomu, nie zdradza szczegółów spotkania.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas