Polski producent sprzętu IT, który jest już sponsorem polskiej kadry piłkarskiej, a także partnerem spółki Ekstraklasa i klubu Legia Warszawa, ma ambicje, by wejść w sponsoring międzynarodowy. Pod koniec marca „Rzeczpospolita" pisał, że Modecom celuje w sponsoring kilku europejskich federacji piłkarskich, w tym właśnie rumuńskiej. Czy wizyta prezesa Răzvana Burleanu oraz dyrektora handlowego Rumuńskiego Związku Piłki Nożnej Bogdana Popescu, to krok do tego celu? Na razie oficjalne oświadczenie w tej sprawie nie zostało jeszcze opublikowane. Z naszych informacji wynika, że rozmowy w tej sprawie są bardzo zaawansowane. Jakub Łozowski, szef Modecomu, nie zdradza szczegółów spotkania.
– Traktujemy je jako ważny i przełomowy moment w naszych relacjach. Głęboko wierzę, że w najbliższej przyszłości przyniesie ono szereg wymiernych korzyści dla obydwu stron – zaznacza prezes Łozowski.