Aktualizacja: 27.04.2016 22:00 Publikacja: 27.04.2016 22:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
Producent kultowych gadżetów z jabłuszkiem podał słabe wyniki za II kwartał, który dla niego kończy się finansowo w marcu. To skutek słabnącej sprzedaży wszystkich najbardziej znanych produktów tej firmy. iPhone'ów sprzedało się o 16 proc. mniej niż rok wcześniej, iPadów – o 19 proc. mniej, a komputerów – o 12 proc. mniej.
W rezultacie przychody ze sprzedaży iPhone'ów i iPadów spadały w tempie prawie 20 proc., z iMaców – o 9 proc., a całkowite przychody giganta skurczyły się o prawie 13 proc. albo o prawie 8 mld dol. – znacznie bardziej, niż oczekiwał rynek.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas