Aktualizacja: 05.05.2016 22:00 Publikacja: 05.05.2016 22:00
Foto: 123RF
To z kolei oznacza, że ziściła się najbardziej optymistyczna prognoza IAB Polska z końca ubiegłego roku. Scenariusze pesymistyczny i bazowy zakładały wzrost wydatków do maksymalnie 2,95 mld zł. Optymistyczny mówił o tym, że symboliczną granicę 3 mld zł rynek przekroczy jeszcze w 2015 r. I tak właśnie się stało.
– Reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20 proc. rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł – podała zrzeszająca firmy działające w sieci organizacja IAB Polska. Jeszcze rok wcześniej tempo wzrostu wydatków na reklamę w sieci w Polsce nie dobiło nawet do 8 proc.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas