Reklama

CDP.pl chce być globalnym wydawcą gier

Polskie firmy z branży gier wideo coraz mocniej próbują podbijać międzynarodowe rynki. CDP.pl – rodzimy wydawca i dystrybutor gier z ponad dwudziestoma lat doświadczenia na koncie – poinformował właśnie, że wchodzi na rynki międzynarodowe.

Publikacja: 06.06.2016 13:16

CDP.pl chce być globalnym wydawcą gier

Foto: materiały prasowe

Spółka stworzyła nową markę Klabater, która będzie odpowiedzialna za wydawanie gier niezależnych na globalnym rynku. Tym samym firma uruchamia trzecią dywizję biznesową, która uzupełni dotychczasowe dwie: dystrybucję gier pudełkowych na polskim rynku oraz platformę e-commerce. To pierwsze międzynarodowe przedsięwzięcie CDP.pl.

– Jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Od kilkunastu miesięcy obserwujemy rynek gier niezależnych. Duża część projektów, choć udana, przepada z uwagi na braki w kwestiach marketingowych czy wydawniczych. Nasze 20 lat doświadczenia na lokalnych rynkach pozwala nam ze spokojem planować rozwój Klabatera – tłumaczy Michał Gembicki, prezes CDP.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama