CDP.pl chce być globalnym wydawcą gier

Polskie firmy z branży gier wideo coraz mocniej próbują podbijać międzynarodowe rynki. CDP.pl – rodzimy wydawca i dystrybutor gier z ponad dwudziestoma lat doświadczenia na koncie – poinformował właśnie, że wchodzi na rynki międzynarodowe.

Publikacja: 06.06.2016 13:16

CDP.pl chce być globalnym wydawcą gier

Foto: materiały prasowe

Spółka stworzyła nową markę Klabater, która będzie odpowiedzialna za wydawanie gier niezależnych na globalnym rynku. Tym samym firma uruchamia trzecią dywizję biznesową, która uzupełni dotychczasowe dwie: dystrybucję gier pudełkowych na polskim rynku oraz platformę e-commerce. To pierwsze międzynarodowe przedsięwzięcie CDP.pl.

– Jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Od kilkunastu miesięcy obserwujemy rynek gier niezależnych. Duża część projektów, choć udana, przepada z uwagi na braki w kwestiach marketingowych czy wydawniczych. Nasze 20 lat doświadczenia na lokalnych rynkach pozwala nam ze spokojem planować rozwój Klabatera – tłumaczy Michał Gembicki, prezes CDP.pl.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie