Reklama
Rozwiń
Reklama

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Wrocławska firma zamierza dalej rozwijać swój flagowy produkt. Nowego nie planuje.

Publikacja: 30.01.2017 19:06

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Foto: materiały prasowe

LiveChat to jedna z niewielu polskich firm, oferująca produkt o zasięgu globalnym – komunikator dla biznesu. Jest obecna już w ponad 140 krajach. – Pozyskujemy coraz więcej klientów i spodziewamy się utrzymania tego trendu – zapowiada prezes Mariusz Ciepły.

Spółka podkreśla, że udaje jej się utrzymać współczynnik odejść (tzw. churn) na niskim i stałym poziomie. – Trzeba pamiętać, że stały churn oznacza, że przy rosnącej bazie klientów bezwzględna liczba odejść też się zwiększa – podkreśla jednocześnie prezes. Dodaje, że obecnie firma prowadzi ponad 20 projektów, które można określić jako rozwojowe.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama