Reklama
Rozwiń
Reklama

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Wrocławska firma zamierza dalej rozwijać swój flagowy produkt. Nowego nie planuje.

Publikacja: 30.01.2017 19:06

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Foto: materiały prasowe

LiveChat to jedna z niewielu polskich firm, oferująca produkt o zasięgu globalnym – komunikator dla biznesu. Jest obecna już w ponad 140 krajach. – Pozyskujemy coraz więcej klientów i spodziewamy się utrzymania tego trendu – zapowiada prezes Mariusz Ciepły.

Spółka podkreśla, że udaje jej się utrzymać współczynnik odejść (tzw. churn) na niskim i stałym poziomie. – Trzeba pamiętać, że stały churn oznacza, że przy rosnącej bazie klientów bezwzględna liczba odejść też się zwiększa – podkreśla jednocześnie prezes. Dodaje, że obecnie firma prowadzi ponad 20 projektów, które można określić jako rozwojowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama