Reklama

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Wrocławska firma zamierza dalej rozwijać swój flagowy produkt. Nowego nie planuje.

Publikacja: 30.01.2017 19:06

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Foto: materiały prasowe

LiveChat to jedna z niewielu polskich firm, oferująca produkt o zasięgu globalnym – komunikator dla biznesu. Jest obecna już w ponad 140 krajach. – Pozyskujemy coraz więcej klientów i spodziewamy się utrzymania tego trendu – zapowiada prezes Mariusz Ciepły.

Spółka podkreśla, że udaje jej się utrzymać współczynnik odejść (tzw. churn) na niskim i stałym poziomie. – Trzeba pamiętać, że stały churn oznacza, że przy rosnącej bazie klientów bezwzględna liczba odejść też się zwiększa – podkreśla jednocześnie prezes. Dodaje, że obecnie firma prowadzi ponad 20 projektów, które można określić jako rozwojowe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Czy Amerykanie wygrali bitwę o TikToka?
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Reklama
Reklama