Daniel Kędzierski, FastTony.es: Znaleźliśmy swoją niszę

Nasze motto to: „Niech lekarz leczy ludzi, mechanik naprawia samochody, a reklamy robią się same” – mówi Daniel Kędzierski, współtwórca FastTony.es.

Publikacja: 16.02.2017 19:05

Daniel Kędzierski, FastTony.es: Znaleźliśmy swoją niszę

Foto: materiały prasowe

Po zaledwie dwóch latach funkcjonowania na rynku narzędzie FastTony.es, tworzące reklamy na Facebooka ma ponad 19 tys. użytkowników w 120 krajach. Jak zaczynaliście?

Rzeczywiście, FastTony.es wszedł na rynek 15 stycznia 2015 r. Zaczęło się od tego, że pokazaliśmy nasz pomysł na jednej z konferencji i zainteresowanie okazało się bardzo duże. Mając doświadczenie, gdyż jestem przedsiębiorcą od 2003 roku oraz biorąc pod uwagę to, iż własny biznes nie jest w mojej rodzinie czymś dziwnym - firmy mają ojciec, siostra, ciotki, wujkowie... opracowanie produktu, wdrożenie strategii i sprzedaży na wielu rynkach była znacznie łatwiejsze niż ma początkujący start-up. To na pewno dało nam przewagę rynkową. To i trochę szczęścia, które jest potrzebne w biznesie.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie