Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.07.2018 15:29 Publikacja: 31.07.2018 15:29
Foto: materiały prasowe
Materiał powstał przy współpracy z Browarem Amber
Rzemieślniczy Browar Amber stworzył w 2015 roku serię „Po godzinach" jako uzupełnienie swojej stałej oferty piwnej, do której należą takie klasyki jak Żywe, Pszeniczniak, Koźlak czy Johannes, wciąż cieszące się ogromną popularnością wśród konsumentów. Wypuszczając na rynek nową serię, pomorski browar wyszedł naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wyedukowanych klientów. – Seria „Po godzinach", stanowiąca nasze autorskie interpretacje na temat różnych stylów piwnych, jest efektem twórczego myślenia i skłonności do eksperymentowania naszych piwowarów. Tworząc serię, wykorzystaliśmy także pomysły spływające do browaru od konsumentów, otwartych na piwną rewolucję – tłumaczy Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber.
4 czerwca w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się Gala Finałowa 18. edycji konkurs...
Panoramiczna wystawa stu lat sztuki rumuńskiej w MCK w Krakowie jest pierwszym w Polsce tak obszernym pokazem ki...
Ewa Dałkowska, jedna z najwybitniejszych aktorek swojego pokolenia, odeszła po ciężkiej chorobie w wieku 78 lat.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wojciech Chmielarz, gwiazda polskich powieści kryminalnych, w podkaście „Rzecz o Książkach” opowiada o swoim naj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas