Klienci będą mogli wybierać pośród ubrań‚ jakie na co dzień noszą polskie gwiazdy ekranu i estrady‚ dla których duet projektuje kreacje indywidualnie‚ w pojedynczych egzemplarzach.
Nowa kolekcja będzie oferowana w dostępnych cenach oraz w pełnej gamie rozmiarów. Zanim ruszy oficjalna komercyjna kampania kolekcji‚ w Internecie w kilku serwisach społecznościowych (np. YouTube czy wrzuta.pl) pojawiły się filmy zwiastujące wydarzenie. Część z nich to reportaże pokazujące‚ jak powstawał projekt‚ jak przebiegały przygotowania i jak wyglądają pierwsze wyprodukowane modele ubrań. Twarzą kolekcji Paprocki & Brzozowski for RESERVED zostanie polska modelka – najnowsze odkrycie francuskiego „Vogue’a”. Kornelię Strzelecką
reprezentuje Agencja Modelek Next. Wśród marek‚ dla których będzie pracować wiosną, znajdzie się m.in. Prada.
-bj