Reklama

Triumph walczy o Chinki

Markę Triumph słusznie kojarzymy z ekskluzywna bielizną dla pań. Ten największym producent biustonoszy w Europie chce podbić również chiński rynek. 26 kwietnia w Pekinie zaprezentowano najnowszą kolekcję bielizny damskiej

Publikacja: 27.04.2008 16:04

Triumph walczy o Chinki

Foto: AFP

Triumph szacuje, że inwestycje na wschodzie przyniosą duże zyski. Firma ma o co walczyć, bowiem w Chinach liczba klientów luksusowych i markowych produktów sięga czterech milionów.

Zobacz galerię zdjęć z pokazu.

 

 

 

Reklama
Reklama
Kultura
Sztuka 2025: Jak powstają hity?
Kultura
Kultura 2025. Wietrzenie ministerialnych i dyrektorskich gabinetów
Kultura
Liberum veto w KPO: jedni nie mają nic, inni dostali 1,4 mln zł za 7 wniosków
Kultura
Pierwsza artystka z niepełnosprawnością intelektualną z Nagrodą Turnera
Kultura
Karnawał wielokulturowości, który zapoczątkował odwilż w Polsce i na świecie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama