Triumph szacuje, że inwestycje na wschodzie przyniosą duże zyski. Firma ma o co walczyć, bowiem w Chinach liczba klientów luksusowych i markowych produktów sięga czterech milionów.
Zobacz galerię zdjęć z pokazu.
Aktualizacja: 27.04.2008 16:04 Publikacja: 27.04.2008 16:04
Foto: AFP
Triumph szacuje, że inwestycje na wschodzie przyniosą duże zyski. Firma ma o co walczyć, bowiem w Chinach liczba klientów luksusowych i markowych produktów sięga czterech milionów.
Zobacz galerię zdjęć z pokazu.
Rok 2025 był czasem poszukiwania ciekawych narracji i bohaterów, przyciągających do muzeów i galerii publiczność...
Tak wielu zmian personalnych w instytucjach kultury nie było od lat. Miały wreszcie zacząć obowiązywać jasne, ko...
Do „Rzeczpospolitej” zgłasza się coraz więcej artystów, uskarżających się na konkurs Krajowego Planu Odbudowy w...
Po raz pierwszy zwyciężczynią najbardziej prestiżowej brytyjskiej nagrody w sztuce współczesnej została artystka...
„Lato, które zmieniło wszystko. Festiwal 1955” to wielowarstwowa wystawa w Muzeum Warszawy, ucząca krytycznego s...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas