Reklama

Triumph walczy o Chinki

Markę Triumph słusznie kojarzymy z ekskluzywna bielizną dla pań. Ten największym producent biustonoszy w Europie chce podbić również chiński rynek. 26 kwietnia w Pekinie zaprezentowano najnowszą kolekcję bielizny damskiej

Publikacja: 27.04.2008 16:04

Triumph walczy o Chinki

Foto: AFP

Triumph szacuje, że inwestycje na wschodzie przyniosą duże zyski. Firma ma o co walczyć, bowiem w Chinach liczba klientów luksusowych i markowych produktów sięga czterech milionów.

Zobacz galerię zdjęć z pokazu.

 

 

 

Reklama
Reklama

Triumph szacuje, że inwestycje na wschodzie przyniosą duże zyski. Firma ma o co walczyć, bowiem w Chinach liczba klientów luksusowych i markowych produktów sięga czterech milionów.

Zobacz galerię zdjęć z pokazu.

Reklama
Kultura
Artyści w misji kosmicznej śladem Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego
Kultura
Jan Ołdakowski: Polacy byli w powstaniu razem
Kultura
Jesienne Targi Książki w Warszawie odwołane. Organizator podał powód
Kultura
Bill Viola w Toruniu: wystawa, która porusza duszę
Kultura
Lech Majewski: Mamy fantastyczny czas dla plakatu. Nie boimy się AI
Reklama
Reklama