Triumph walczy o Chinki

Markę Triumph słusznie kojarzymy z ekskluzywna bielizną dla pań. Ten największym producent biustonoszy w Europie chce podbić również chiński rynek. 26 kwietnia w Pekinie zaprezentowano najnowszą kolekcję bielizny damskiej

Publikacja: 27.04.2008 16:04

Triumph walczy o Chinki

Foto: AFP

Triumph szacuje, że inwestycje na wschodzie przyniosą duże zyski. Firma ma o co walczyć, bowiem w Chinach liczba klientów luksusowych i markowych produktów sięga czterech milionów.

Zobacz galerię zdjęć z pokazu.

 

 

 

Kultura
Kultura designu w dobie kryzysu klimatycznego
Kultura
Noc Muzeów 2025. W Krakowie już w piątek, w innych miastach tradycyjnie w sobotę
Kultura
„Nie pytaj o Polskę": wystawa o polskiej mentalności inspirowana polskimi szlagierami
Kultura
Złote Lwy i nagrody Biennale Architektury w Wenecji
Kultura
Muzeum Polin: Powojenne traumy i dylematy ocalałych z Zagłady