Louis Bernard Ventoux

Oprócz tych nielicznych szczęśliwców, których wina są znane praktycznie na całej ziemi i którzy mogą spać spokojnie, reszta świata dwoi się i troi, by jakoś wyróżnić swoje produkty. Być może dlatego tak ciepło wita się celebrytów zaglądających do winnego światka.

Publikacja: 16.04.2015 19:03

Jerzy Mazgaj, prezes zarządu delikatesów Alma, miłośnik cygar, dobrych trunków i wybornej kuchni

Jerzy Mazgaj, prezes zarządu delikatesów Alma, miłośnik cygar, dobrych trunków i wybornej kuchni

Foto: materiały prasowe

To nie jest współczesny pomysł, już w czasach antycznych znani pisarze, politycy, a nawet filozofowie posiadali swoje winne posiadłości. Wydaje się, że to czysty przykład sytuacji win-win – gwiazda, kupując winnicę lub chociażby podpisując swym nazwiskiem wino, sprawia sobie bardziej wyrafinowany PR, a producent otrzymuje potężną dawkę reklamy.

Większość robi to za pieniądze, choć są wyjątki – kilka lat temu Gordon Ramsay bezpłatnie użyczył swego nazwiska jednemu z producentów z Bordeaux.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kultura
Arcydzieła z muzeum w Kijowie po raz pierwszy w Polsce
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Seriale roku, rok seriali
Kultura
Laury dla laureatek Nobla
Kultura
Nie żyje Stanisław Tym, świat bez niego będzie smutniejszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kultura
Żegnają Stanisława Tyma. "Najlepszy prezes naszego klubu"