Louis Bernard Ventoux

Oprócz tych nielicznych szczęśliwców, których wina są znane praktycznie na całej ziemi i którzy mogą spać spokojnie, reszta świata dwoi się i troi, by jakoś wyróżnić swoje produkty. Być może dlatego tak ciepło wita się celebrytów zaglądających do winnego światka.

Publikacja: 16.04.2015 19:03

Jerzy Mazgaj, prezes zarządu delikatesów Alma, miłośnik cygar, dobrych trunków i wybornej kuchni

Jerzy Mazgaj, prezes zarządu delikatesów Alma, miłośnik cygar, dobrych trunków i wybornej kuchni

Foto: materiały prasowe

To nie jest współczesny pomysł, już w czasach antycznych znani pisarze, politycy, a nawet filozofowie posiadali swoje winne posiadłości. Wydaje się, że to czysty przykład sytuacji win-win – gwiazda, kupując winnicę lub chociażby podpisując swym nazwiskiem wino, sprawia sobie bardziej wyrafinowany PR, a producent otrzymuje potężną dawkę reklamy.

Większość robi to za pieniądze, choć są wyjątki – kilka lat temu Gordon Ramsay bezpłatnie użyczył swego nazwiska jednemu z producentów z Bordeaux.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kultura
„Rytuał”, czyli tajemnica Karkonoszy. Rozmowa z Wojciechem Chmielarzem
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Kultura
Meksyk, śmierć i literatura. Rozmowa z Tomaszem Pindlem
Kultura
Dzień Dziecka w Muzeum Gazowni Warszawskiej
Kultura
Kultura designu w dobie kryzysu klimatycznego
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Kultura
Noc Muzeów 2025. W Krakowie już w piątek, w innych miastach tradycyjnie w sobotę
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont