Reklama
Rozwiń

Katherine Heigl na rzecz sterylizacji zwierząt domowych

Odpowiedź na to pytanie jest delikatnej natury. Aktorka, gwiazda serialu "Chirurdzy" (Grey's Anatomy), nienawidzi bowiem... męskich jąder. W każdym razie na potrzeby akcji społecznej promującej sterylizację zwierząt i przeciwdziałanie ich bezdomności przez ograniczenie populacji

Publikacja: 03.12.2011 12:25

Kadr z kontrowersyjnej reklamy

Kadr z kontrowersyjnej reklamy

Foto: Funny or Die

- Wiele osób mówi mi: "Katherine, zaangażowałaś się w działalność na rzecz sterylizacji, musisz bardzo kochać zwierzęta". Taaaaak, no cóż, zwierzęta są raczej w porządku... Ale prawdziwa przyczyna jest inna: nienawidzę "jaj" (I hate balls) - mówi aktorka w prowokacyjnej reklamie, tłumacząc zaraz potem że chodzi jej właśnie o jądra. - Poświęciłam się sterylizacji psów, bo to legalne - kontynuuje. Akcja ma takie właśnie hasło: "I hate balls", a reklama - pełna ocierających się o granice dobrego smaku wypowiedzi i scen - została zrealizowana we współpracy z komediowym serwisem internetowym

Funny or Die.

Heigl tłumaczy, że aby zaciekawić czymś i przyciągnąć opinię publiczną, trzeba się uciekać do niestereotypowych, prowokujących metod. Niektórzy komentatorzy oceniają, że udało jej się znaleźć zabawny sposób na prezentację poważnej kwestii walki z bezdomnością zwierząt. Inni - że posunęła się za daleko.

Pieniądze zebrane w ramach akcji zostaną przekazane na rzecz fundacji imienia zmarłego brata aktorki.

Tutaj możesz obejrzeć reklamę

Poświęcony reklamie program w stacji ABC

- Wiele osób mówi mi: "Katherine, zaangażowałaś się w działalność na rzecz sterylizacji, musisz bardzo kochać zwierzęta". Taaaaak, no cóż, zwierzęta są raczej w porządku... Ale prawdziwa przyczyna jest inna: nienawidzę "jaj" (I hate balls) - mówi aktorka w prowokacyjnej reklamie, tłumacząc zaraz potem że chodzi jej właśnie o jądra. - Poświęciłam się sterylizacji psów, bo to legalne - kontynuuje. Akcja ma takie właśnie hasło: "I hate balls", a reklama - pełna ocierających się o granice dobrego smaku wypowiedzi i scen - została zrealizowana we współpracy z komediowym serwisem internetowym

Patronat Rzeczpospolitej
Gala 50. Nagrody Oskara Kolberga już 9 lipca w Zamku Królewskim w Warszawie
Kultura
Biblioteka Książąt Czartoryskich w Krakowie przejdzie gruntowne zmiany
Kultura
Pod chmurką i na sali. Co będzie można zobaczyć w wakacje w kinach?
Kultura
Wystawa finalistów Young Design 2025 już otwarta