Reklama
Rozwiń

Wygraj książkę Eryka Mistewicza

Dla naszych czytelników mamy trzy egzemplarze książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają" Eryka Mistewicza. By je zdobyć należy wziąć udział w naszym konkursie

Aktualizacja: 02.04.2012 17:26 Publikacja: 02.04.2012 17:02

Wygraj książkę Eryka Mistewicza

Foto: ROL

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
•    o sobie (personal branding),
•    o firmie (komunikacja korporacyjna),
•    o produkcie (komunikacja produktowa),
•    o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
•    o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Autor książki - Eryk Mistewicz to polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Publikuje artykuły w „Rzeczpospolitej". Co tydzień w „Uważam Rze" przybliża zagadnienia związane z marketingiem narracyjnym.

Książka ma patronat redakcji "Rzeczpospolitej". Nagrody ufundowało wydawnictwo Helion.

Dla naszych czytelników mamy 3 książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają":

Start konkursu: poniedziałek, 2 kwietnia, godz. 17.00.

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
•    o sobie (personal branding),
•    o firmie (komunikacja korporacyjna),
•    o produkcie (komunikacja produktowa),
•    o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
•    o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Autor książki - Eryk Mistewicz to polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Publikuje artykuły w „Rzeczpospolitej". Co tydzień w „Uważam Rze" przybliża zagadnienia związane z marketingiem narracyjnym.

Kultura
Pod chmurką i na sali. Co będzie można zobaczyć w wakacje w kinach?
Kultura
Wystawa finalistów Young Design 2025 już otwarta
Kultura
Krakowska wystawa daje niepowtarzalną szansę poznania sztuki rumuńskiej
Kultura
Nie żyje Ewa Dałkowska. Aktorka miała 78 lat