Reklama

Wygraj książkę Eryka Mistewicza

Dla naszych czytelników mamy trzy egzemplarze książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają" Eryka Mistewicza. By je zdobyć należy wziąć udział w naszym konkursie

Aktualizacja: 02.04.2012 17:26 Publikacja: 02.04.2012 17:02

Wygraj książkę Eryka Mistewicza

Foto: ROL

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
•    o sobie (personal branding),
•    o firmie (komunikacja korporacyjna),
•    o produkcie (komunikacja produktowa),
•    o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
•    o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Autor książki - Eryk Mistewicz to polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Publikuje artykuły w „Rzeczpospolitej". Co tydzień w „Uważam Rze" przybliża zagadnienia związane z marketingiem narracyjnym.

Książka ma patronat redakcji "Rzeczpospolitej". Nagrody ufundowało wydawnictwo Helion.

Dla naszych czytelników mamy 3 książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają":

Start konkursu: poniedziałek, 2 kwietnia, godz. 17.00.

Reklama
Reklama

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
•    o sobie (personal branding),
•    o firmie (komunikacja korporacyjna),
•    o produkcie (komunikacja produktowa),
•    o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
•    o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Autor książki - Eryk Mistewicz to polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Publikuje artykuły w „Rzeczpospolitej". Co tydzień w „Uważam Rze" przybliża zagadnienia związane z marketingiem narracyjnym.

Reklama
Kultura
Córka lidera Queen: filmowy szlagier „Bohemian Rhapsody" pełen fałszów o Mercurym
Kultura
Ekskluzywna sztuka w Hotelu Warszawa i szalone aranżacje
Kultura
„Cesarzowa Piotra”: Kristina Sabaliauskaitė o przemocy i ciele kobiety w Rosji
plakat
Andrzej Pągowski: Trzeba być wielkim miłośnikiem filmu, żeby strzelić sobie tatuaż z plakatem do „Misia”
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Reklama
Reklama