Reklama
Rozwiń
Reklama

Wygraj książkę Eryka Mistewicza

Dla naszych czytelników mamy trzy egzemplarze książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają" Eryka Mistewicza. By je zdobyć należy wziąć udział w naszym konkursie

Aktualizacja: 02.04.2012 17:26 Publikacja: 02.04.2012 17:02

Wygraj książkę Eryka Mistewicza

Foto: ROL

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
•    o sobie (personal branding),
•    o firmie (komunikacja korporacyjna),
•    o produkcie (komunikacja produktowa),
•    o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
•    o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Autor książki - Eryk Mistewicz to polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Publikuje artykuły w „Rzeczpospolitej". Co tydzień w „Uważam Rze" przybliża zagadnienia związane z marketingiem narracyjnym.

Książka ma patronat redakcji "Rzeczpospolitej". Nagrody ufundowało wydawnictwo Helion.

Dla naszych czytelników mamy 3 książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają":

Start konkursu: poniedziałek, 2 kwietnia, godz. 17.00.

Reklama
Reklama
Kultura
Waldemar Dąbrowski znowu na czele Opery, tym razem w Szczecinie
Kultura
Sztuka 2025: Jak powstają hity?
Kultura
Kultura 2025. Wietrzenie ministerialnych i dyrektorskich gabinetów
Kultura
Liberum veto w KPO: jedni nie mają nic, inni dostali 1,4 mln zł za 7 wniosków
Kultura
Pierwsza artystka z niepełnosprawnością intelektualną z Nagrodą Turnera
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama