W poniedziałek, 16 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty.
Jak co roku, nie zabraknie pogłębionych, opiniotwórczych treści z zakresu prawa, ekonomii i biznesu. To właśnie skondensowana wiedza, którą każdego dnia dostarcza stuletni dziennik, jest niezbędna profesjonalistom. Za jej fachową odsłonę, świat prawników, biznesmenów, polityków i samorządowców, ceni „Rzeczpospolitą” najbardziej.
- Jak zawsze staramy się, aby oferta w ramach naszej prenumeraty była bogata w treści i pozwalała naszym odbiorcom być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami politycznymi, gospodarczymi, a także zmieniającymi się przepisami. Stąd bogactwo dodatków poradniczych i narzędziowych, w tym także takich jak tegoroczna nowość „Biznes w czasie pandemii Covid-19”. Ważnym elementem oferty, jest także sobotni „Plus Minus”, o charakterze tygodnika społeczno-kulturalnego – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy w Gremi Media.
Coraz więcej firm korzystających z prenumeraty papierowej „Rzeczpospolitej” podejmuje decyzję o zmianie trybu pracy na zdalny. Podczas gdy pracownicy są rozlokowani poza siedzibą firmy, priorytetem dla Gremi Media jest zapewnienie wszystkim dostępu do pełnej oferty.
- Ci, którzy do tej pory korzystali z prenumeraty w świecie offline, mają możliwość płynnie przejść w wersję online. Osoby korzystające z narzędzi „Rzeczpospolitej”, mogą mieć do nich dostęp z każdego miejsca za pośrednictwem komputera, smartfona czy tabletu z dostępem do Internetu. Wystarczy rejestracja prenumeraty na stronie prenumerata.rp.pl - mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.