Gremi Media z ofertą prenumeraty „Rzeczpospolitej” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku

Dostęp do wydań „Rzeczpospolitej”, tygodników eksperckich, poradników, serii publikacji specjalistycznych z dziedziny biznesu, finansów oraz prawa — to wszystko prenumerator „Rzeczpospolitej” otrzyma w wersji papierowej oraz cyfrowej. Elastyczne podejście Gremi Media daje możliwość korzystania z nowej oferty nie tylko w biurze, ale przede wszystkim podczas upowszechniającej się pracy zdalnej.

Aktualizacja: 17.11.2020 12:52 Publikacja: 17.11.2020 12:36

Gremi Media z ofertą prenumeraty „Rzeczpospolitej” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku

Foto: Rzeczpospolita

W poniedziałek, 16 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty.

Jak co roku, nie zabraknie pogłębionych, opiniotwórczych treści z zakresu prawa, ekonomii i biznesu. To właśnie skondensowana wiedza, którą każdego dnia dostarcza stuletni dziennik, jest niezbędna profesjonalistom. Za jej fachową odsłonę, świat prawników, biznesmenów, polityków i samorządowców, ceni „Rzeczpospolitą” najbardziej.

- Jak zawsze staramy się, aby oferta w ramach naszej prenumeraty była bogata w treści i pozwalała naszym odbiorcom być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami politycznymi, gospodarczymi, a także zmieniającymi się przepisami. Stąd bogactwo dodatków poradniczych i narzędziowych, w tym także takich jak tegoroczna nowość „Biznes w czasie pandemii Covid-19”. Ważnym elementem oferty, jest także sobotni „Plus Minus”, o charakterze tygodnika społeczno-kulturalnego – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy w Gremi Media.

Coraz więcej firm korzystających z prenumeraty papierowej „Rzeczpospolitej” podejmuje decyzję o zmianie trybu pracy na zdalny. Podczas gdy pracownicy są rozlokowani poza siedzibą firmy, priorytetem dla Gremi Media jest zapewnienie wszystkim dostępu do pełnej oferty.

- Ci, którzy do tej pory korzystali z prenumeraty w świecie offline, mają możliwość płynnie przejść w wersję online. Osoby korzystające z narzędzi „Rzeczpospolitej”, mogą mieć do nich dostęp z każdego miejsca za pośrednictwem komputera, smartfona czy tabletu z dostępem do Internetu. Wystarczy rejestracja prenumeraty na stronie prenumerata.rp.pl - mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.

Prezentacji oferty towarzyszy kampania realizowana pod hasłem „O tym, co ważne w biznesie, finansach, prawie”. Drugi, produktowy etap, to informacje na temat korzyści związanych z zakupem prenumeraty.

Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”), radio (RMF FM, Radio Zet), VOD (Player) na portalu Interia.pl oraz nośnikach outdoorowych (Cityboard). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

W poniedziałek, 16 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty.

Jak co roku, nie zabraknie pogłębionych, opiniotwórczych treści z zakresu prawa, ekonomii i biznesu. To właśnie skondensowana wiedza, którą każdego dnia dostarcza stuletni dziennik, jest niezbędna profesjonalistom. Za jej fachową odsłonę, świat prawników, biznesmenów, polityków i samorządowców, ceni „Rzeczpospolitą” najbardziej.

Pozostało 81% artykułu
sądownictwo
Sąd Najwyższy ratuje Ewę Wrzosek. Prokurator może bezkarnie wynosić informacje ze śledztwa
Kraj
Znaleziono szczątki kilkudziesięciu osób. To ofiary zbrodni niemieckich
Kraj
Ćwiek-Świdecka: Nauczyciele pytają MEN, po co ta cała hucpa z prekonsultacjami?
Kraj
Sadurska straciła kolejną pracę. Przez dwie dekady była na urlopie
Kraj
Mariusz Kamiński przed komisją ds. afery wizowej. Ujawnia szczegóły operacji CBA
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił