Sondaż: Jak Polacy oceniają „Wiadomości” TVP

Czy flagowy program informacyjny telewizji publicznej staje się coraz lepszy czy wręcz przeciwnie? Odpowiedź respondentów w sondażu SW Research dla serwisu rp.pl.

Aktualizacja: 20.08.2017 17:05 Publikacja: 20.08.2017 08:45

Sondaż: Jak Polacy oceniają „Wiadomości” TVP

Większość respondentów (55 proc.) uznała, że w ciągu ostatniego półtora roku jakość programu „Wiadomości” TVP pogorszyła się. Co piąty ankietowany uznał, że pozostała bez zmian, a 14 proc. widzi zmiany na korzyść. Pozostałe 11 proc. nie umie jasno określić stanowiska w tej sprawie.

- Częściej za tym, że jakość programu „Wiadomości” się pogorszyła są mężczyźni (56 proc.), osoby o wykształceniu wyższym (62 proc.), o dochodach powyżej 5000 zł (66 proc.) oraz badani z największych miast, ponad 500 tysięcy mieszkańców (65 proc.). Odsetek osób o takiej opinii rośnie też wraz z wiekiem – w najmłodszej grupie to 43 proc., podczas gdy w najstarszej 63 proc. - zwraca uwagę Piotr Zimolzak z agencji badawczej SW Research. 
 
Prof. Stanisław Jędrzejewski, medioznawca, podkreśla, że nasz sondaż stanowi druzgocącą ocenę jakości głównego programu informacyjnego telewizji publicznej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Kraj
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Na wojsko trzeba wydawać więcej