W jej ramach w całej Polsce m.in. zawisło kilkaset billboardów, na których widać dwie dłonie w braterskim uścisku. Jedna opleciona różańcem, a druga tęczową opaską.
Na potrzeby kampanii powstał też spoty z udziałem katolickich publicystów, które będzie można zobaczyć w internecie. Mówią oni w nich, jak ich spotkania z LGBT wpłynęły na postrzeganie miejsca tych osób w Kościele.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości, że o społeczności LGBT trzeba mówić z szacunkiem.
– Wzywa do tego Katechizm Kościoła Katolickiego. Choć obserwuję wyczulenie członków Kościoła na coś, co nazywają homopropagandą, nie idzie to w parze z odpowiednim doborem słów i języka, co katolikom powinno być wyjątkowo bliskie – mówi Dominika Kozłowska, naczelna „Znaku".
Teraz głos w sprawie kampanii zabrał metropolita krakowski kardynał Stanisław Dziwisz.