Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.09.2016 14:53 Publikacja: 10.09.2016 14:44
Foto: Facebook
W jej ramach w całej Polsce m.in. zawisło kilkaset billboardów, na których widać dwie dłonie w braterskim uścisku. Jedna opleciona różańcem, a druga tęczową opaską.
Na potrzeby kampanii powstał też spoty z udziałem katolickich publicystów, które będzie można zobaczyć w internecie. Mówią oni w nich, jak ich spotkania z LGBT wpłynęły na postrzeganie miejsca tych osób w Kościele.
Nierealny odpis podatkowy 0,5 proc. dla Kościołów oraz kosztowne gwarancje świadczeń emerytalnych dla księży na...
Co najmniej 17,5 mld zł w zaledwie trzy lata – tyle w czasach rządów PiS państwo przekazało Kościołom i związkom...
Kardynałowie w wieku 65 lat i młodsi mają na konklawe 38 głosów. Do wyboru papieża potrzeba ich 89. – Starsi kar...
Papież Franciszek od wybuchu wojny w Ukrainie wraz z krajami Globalnego Południa bardziej sympatyzował z Moskwą...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Odejście papieża Franciszka w drugi dzień Wielkanocy zamknęło ważny rozdział w historii Kościoła katolickiego. W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas