Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamodawca odpowiada za wybór treści i formy reklamy

Na reklamodawcach spoczywa szczególna odpowiedzialność za staranny, niegodzący w powszechne odczucie dobrych obyczajów, wybór treści i formy reklamy.

Aktualizacja: 03.01.2016 15:13 Publikacja: 03.01.2016 12:10

Reklamodawca odpowiada za wybór treści i formy reklamy

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w uchwale z dnia 27 października 2015 r.

Przedmiotem skargi była reklama zewnętrzna tablic budowlanych i tablic BHP firmy Mój DoM Bis, przedstawiająca nagą kobietę, która zasłania intymne miejsca tablicami budowlanymi z jednoznacznie kojarzącymi się napisami. Publicznie udostępniona na samochodzie służbowym firmy narażała dzieci, młodzież oraz dorosłych na seksistowskie wykorzystanie wizerunku kobiety.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama