Staramy się budować lojalność klientów

Bardzo istotnym elementem pracy z klientem, budowania z nim relacji, jest zaspokajanie zmieniających się z wiekiem potrzeb, zarówno bankowych, jak i niebankowych. Aplikacja to jedyny „oddział” banku, do którego przychodzą młodzi ludzie – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao.

Publikacja: 12.05.2023 01:30

Bank Pekao ze szczególną uwagą patrzy na ludzi młodych. Dlaczego, skoro młodzi ludzie zwykle nie mają pieniędzy?

Młoda osoba to przede wszystkim klient, a do każdego klienta podchodzimy ze zrozumieniem. To właśnie zrozumienie jest kluczem do bankowania z młodymi, ponieważ to, jak dorośli podchodzą do bankowości i myślą o swoich potrzebach, jest dalece odległe od tego, czego od życia i od banku potrzebują ludzie młodzi. Dlatego działamy czasami w sposób niedostrzegalny dla rynku. Od wielu lat jesteśmy obecni z usługami na uniwersytetach, obsługując je po stronie firmowej, ale przede wszystkim wychodząc z ofertą produktów dla studentów. Tam się nauczyliśmy rozpoznawać potrzeby młodych klientów. Im także poświęcona jest część naszej strategii i naszych projektów. Starając się ich zrozumieć, od lat konsekwentnie i z dużą ciekawością korzystamy z badań, które pokazują różne aspekty potrzeb klientów. Posiłkując się tą wiedzą, staramy się dopasować ofertę tak, żeby trafiała w oczekiwania młodych osób. Doszliśmy np. do wniosku, że młody klient potrzebuje własnej, specjalnie dla niego przygotowanej aplikacji mobilnej. Dlatego już jakiś czas temu stworzyliśmy przeznaczoną dla dzieci aplikację PeoPay KIDS, która wygląda zupełnie inaczej niż aplikacja dla dorosłych. W tej chwili stworzyliśmy też aplikację PeoPay TEENS dla młodzieży. Taka aplikacja przede wszystkim inaczej wygląda, można wybrać w niej wizerunek, są postaci z kreskówek i gier, jest też pełna różnych atrakcji, szczególnie dla najmłodszych. A przede wszystkim nie ma w niej „dorosłych” spraw, takich jak np. przelew do urzędu skarbowego.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał partnera
Władzę nad światem ma pokolenie Z
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał partnera
Chcemy, by nasze produkty były szeroko dostępne
Impact
W sprawach klimatu potrzebne polityczne przywództwo
Impact
Technologiczne wyzwania dla biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał partnera
Czekamy na nowe inwestycje produkcyjne