Reklama
Rozwiń

Biedronka stawia na futbol. "Wspieramy biało-czerwonych"

Firma przedłużyła na kolejne cztery lata współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Aktualizacja: 26.04.2018 14:44 Publikacja: 26.04.2018 13:42

Biedronka stawia na futbol. "Wspieramy biało-czerwonych"

Foto: Bloomberg

Na mocy umowy Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. jak również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów.

Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN – jedną dotyczącą sponsoringu piłkarskich reprezentacji, a drugą związaną ze wsparciem przyszłych Milików i Lewandowskich, dziś trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów – obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem