E-sklepy przegrywają walkę o portfele klientów

Motorem rozwoju sprzedaży w internecie są dziś platformy w rodzaju Allegro, eBay czy Amazona. Mają już połowę rynku, ale zagarniają go coraz więcej.

Aktualizacja: 09.08.2018 06:41 Publikacja: 08.08.2018 21:00

E-sklepy przegrywają walkę o portfele klientów

Mimo ogólnego boomu na rynku internetowym duzi sprzedawcy stale pogłębiają swoją przewagę nad mniejszymi rywalami – wynika z raportu brytyjskiej firmy badawczej Planet Retail, do którego dotarła „Rzeczpospolita".

Czytaj także: Przyszłość e-zakupów to handel bez sklepów internetowych

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?