Reklama
Rozwiń
Reklama

E-sklepy przegrywają walkę o portfele klientów

Motorem rozwoju sprzedaży w internecie są dziś platformy w rodzaju Allegro, eBay czy Amazona. Mają już połowę rynku, ale zagarniają go coraz więcej.

Aktualizacja: 09.08.2018 06:41 Publikacja: 08.08.2018 21:00

E-sklepy przegrywają walkę o portfele klientów

Mimo ogólnego boomu na rynku internetowym duzi sprzedawcy stale pogłębiają swoją przewagę nad mniejszymi rywalami – wynika z raportu brytyjskiej firmy badawczej Planet Retail, do którego dotarła „Rzeczpospolita".

Czytaj także: Przyszłość e-zakupów to handel bez sklepów internetowych

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama