Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocyjna wpadka Tchibo

Kojarzona już nie tylko z kawą sieć Tchibo postanowiła akcją promocyjną Zakręcona Środa zawalczyć o portfele internautów na kilka dni przed szałem e-zakupów w Czarny Piątek. Jednak sukces akcji zaskoczył najwyraźniej serwery sieci.

Aktualizacja: 14.11.2018 15:18 Publikacja: 14.11.2018 14:58

Promocyjna wpadka Tchibo

Foto: Archiwum

Internetowi łowcy okazji, których w środę 14 bm skusiła specjalna 30 proc. promocja w sklepach Tchibo, do wczesnego popołudnia musieli obejść się smakiem. Tak jak Joanna, mama dwójki maluchów, która korzystając z wczesnej pobudki dzieci tuż po 7 rano usiadła przed laptopem. Wyszukała w sklepie internetowym sieci kilka drobiazgów i próbowała złożyć zamówienie. Bez skutku. Kilkakrotnie wpisywała dane, próbowała się logować i wracała do punktu wyjścia, czyli wykazu koszyka z zakupami. Po 10.00 dała sobie spokój z Zakręconą Środą.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama