Aktualizacja: 14.11.2018 15:18 Publikacja: 14.11.2018 14:58
Foto: Archiwum
Internetowi łowcy okazji, których w środę 14 bm skusiła specjalna 30 proc. promocja w sklepach Tchibo, do wczesnego popołudnia musieli obejść się smakiem. Tak jak Joanna, mama dwójki maluchów, która korzystając z wczesnej pobudki dzieci tuż po 7 rano usiadła przed laptopem. Wyszukała w sklepie internetowym sieci kilka drobiazgów i próbowała złożyć zamówienie. Bez skutku. Kilkakrotnie wpisywała dane, próbowała się logować i wracała do punktu wyjścia, czyli wykazu koszyka z zakupami. Po 10.00 dała sobie spokój z Zakręconą Środą.
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas