Promocyjna wpadka Tchibo

Kojarzona już nie tylko z kawą sieć Tchibo postanowiła akcją promocyjną Zakręcona Środa zawalczyć o portfele internautów na kilka dni przed szałem e-zakupów w Czarny Piątek. Jednak sukces akcji zaskoczył najwyraźniej serwery sieci.

Aktualizacja: 14.11.2018 15:18 Publikacja: 14.11.2018 14:58

Promocyjna wpadka Tchibo

Foto: Archiwum

Internetowi łowcy okazji, których w środę 14 bm skusiła specjalna 30 proc. promocja w sklepach Tchibo, do wczesnego popołudnia musieli obejść się smakiem. Tak jak Joanna, mama dwójki maluchów, która korzystając z wczesnej pobudki dzieci tuż po 7 rano usiadła przed laptopem. Wyszukała w sklepie internetowym sieci kilka drobiazgów i próbowała złożyć zamówienie. Bez skutku. Kilkakrotnie wpisywała dane, próbowała się logować i wracała do punktu wyjścia, czyli wykazu koszyka z zakupami. Po 10.00 dała sobie spokój z Zakręconą Środą.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne