Piątkowy szturm konsumentów na okazje

Promocje z okazji Czarnego Piątku przygotowała większość firm. Czy klienci to zauważą?

Aktualizacja: 23.11.2018 05:58 Publikacja: 22.11.2018 20:00

Piątkowy szturm konsumentów na okazje

Foto: Adobe Stock

Czarny Piątek jest przez branżę handlową świętowany na nieznaną wcześniej skalę. Według badania TNS dla eBay w tegorocznej akcji weźmie udział 6,7 mln Polaków, którzy średnio wydadzą po 340 zł. W sumie zatem będzie to już 2,3 mld zł, zatem handlowcy mają o co walczyć. O ile w 2017 roku z promocji przygotowanych na ten dzień skorzystało 18 proc. Polaków, o tyle w tym roku planuje to już co czwarty – wynika z badania dla banku Santander.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem