Reklama
Rozwiń

Piątkowy szturm konsumentów na okazje

Promocje z okazji Czarnego Piątku przygotowała większość firm. Czy klienci to zauważą?

Aktualizacja: 23.11.2018 05:58 Publikacja: 22.11.2018 20:00

Piątkowy szturm konsumentów na okazje

Foto: Adobe Stock

Czarny Piątek jest przez branżę handlową świętowany na nieznaną wcześniej skalę. Według badania TNS dla eBay w tegorocznej akcji weźmie udział 6,7 mln Polaków, którzy średnio wydadzą po 340 zł. W sumie zatem będzie to już 2,3 mld zł, zatem handlowcy mają o co walczyć. O ile w 2017 roku z promocji przygotowanych na ten dzień skorzystało 18 proc. Polaków, o tyle w tym roku planuje to już co czwarty – wynika z badania dla banku Santander.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem