Reklama

Klienci nabici w Czarny Piątek

Poszukiwanie okazji trwa, ale wiele z nich okazuje się atrakcyjne tylko na papierze

Aktualizacja: 23.11.2018 11:40 Publikacja: 23.11.2018 11:00

Klienci nabici w Czarny Piątek

Foto: AFP

Jeden użytkowników serwisu Bezprawnik.pl napisał trafnie, że w Polsce promocje Black Friday na elektronikę wyglądają tak, że gdyby dotyczyły usług stomatologicznych oferta brzmiałaby tak: - Black Friday - wyrywamy dwa zęby w cenie jednego! Z dopiskiem, przynajmniej jeden z wyrywanych zębów musi być zdrowy.

Handlowcy rozbudzali apetyty, że w tym roku promocje będą wyjątkowe i będzie ich dużo. Jednak już pojawia się masa głosów, że nie jest tak do końca i wiele ofert wygląda na ustawionych, jakby ceny zostały wcześniej podniesione, by teraz rabat wyglądał atrakcyjniej. Już po raz kolejny Czarny Piątek wygląda jedynie na zabieg marketingowy, który miał tylko przyciągnąć klientów do sklepów, zarówno stacjonarnych jak i internetowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama