Klienci nabici w Czarny Piątek

Poszukiwanie okazji trwa, ale wiele z nich okazuje się atrakcyjne tylko na papierze

Aktualizacja: 23.11.2018 11:40 Publikacja: 23.11.2018 11:00

Klienci nabici w Czarny Piątek

Foto: AFP

Jeden użytkowników serwisu Bezprawnik.pl napisał trafnie, że w Polsce promocje Black Friday na elektronikę wyglądają tak, że gdyby dotyczyły usług stomatologicznych oferta brzmiałaby tak: - Black Friday - wyrywamy dwa zęby w cenie jednego! Z dopiskiem, przynajmniej jeden z wyrywanych zębów musi być zdrowy.

Handlowcy rozbudzali apetyty, że w tym roku promocje będą wyjątkowe i będzie ich dużo. Jednak już pojawia się masa głosów, że nie jest tak do końca i wiele ofert wygląda na ustawionych, jakby ceny zostały wcześniej podniesione, by teraz rabat wyglądał atrakcyjniej. Już po raz kolejny Czarny Piątek wygląda jedynie na zabieg marketingowy, który miał tylko przyciągnąć klientów do sklepów, zarówno stacjonarnych jak i internetowych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem