Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.07.2020 19:08 Publikacja: 22.07.2020 19:04
Foto: Adobe Stock
Z już trzeciej edycji badania IRCenter analizującego ścieżki zakupowe on-line w Polsce wynika, że 34 proc. ankietowanych rozpoczyna szukanie produktów od platform handlowych typu Allegro czy Amazon. „Rzeczpospolita” jako pierwsza publikuje wyniki tych badań. Taka liczba zwolenników platform oznacza wzrost o 5 pkt proc. w stosunku do edycji badania z 2019 r. i ten kanał zyskuje zdecydowanie najszybciej. Sklepy internetowe jako początek procesu zakupowego wskazało 16 proc. badanych i zyskały jedynie 1 pkt proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas