Aktualizacja: 22.07.2020 19:08 Publikacja: 22.07.2020 19:04
Foto: Adobe Stock
Z już trzeciej edycji badania IRCenter analizującego ścieżki zakupowe on-line w Polsce wynika, że 34 proc. ankietowanych rozpoczyna szukanie produktów od platform handlowych typu Allegro czy Amazon. „Rzeczpospolita” jako pierwsza publikuje wyniki tych badań. Taka liczba zwolenników platform oznacza wzrost o 5 pkt proc. w stosunku do edycji badania z 2019 r. i ten kanał zyskuje zdecydowanie najszybciej. Sklepy internetowe jako początek procesu zakupowego wskazało 16 proc. badanych i zyskały jedynie 1 pkt proc.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas