Reklama

Zadyszka LPP

Li­der pol­skie­go ryn­ku odzie­żo­we­go zno­wu rozczarowuje, a je­go obuw­ni­czy od­po­wied­nik no­tu­je wzro­st sprze­da­ży.

Publikacja: 04.05.2015 22:00

W kwiet­niu obuw­ni­cza fir­ma mia­ła 217 mln zł przy­cho­dów, o 21 proc. wię­cej niż rok te­mu.

W kwiet­niu obuw­ni­cza fir­ma mia­ła 217 mln zł przy­cho­dów, o 21 proc. wię­cej niż rok te­mu.

Foto: Wikimedia

W kwiet­niu LPP wy­pra­co­wa­ło 383 mln zł skon­so­li­do­wa­nych przy­cho­dów ze sprze­da­ży, co ozna­cza wzrost w po­rów­na­niu z ubie­głym ro­kiem tyl­ko o 1 proc. To kiep­ski re­zul­tat, bio­rąc pod uwa­gę, że na ko­niec kwiet­nia po­wierzch­nia han­dlo­wa odzie­żo­wej gru­py uro­sła o 18 proc. (do 750 tys. mkw.). Na do­miar złe­go LPP, wła­ści­ciel takich ma­rek jak Re­se­rved, Cropp, Ho­use, Mo­hi­to i Sin­say, za­no­to­wa­ło 6 pkt proc. spad­ku marży brut­to na sprze­da­ży, do 56 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama