Reklama

Zadyszka LPP

Li­der pol­skie­go ryn­ku odzie­żo­we­go zno­wu rozczarowuje, a je­go obuw­ni­czy od­po­wied­nik no­tu­je wzro­st sprze­da­ży.

Publikacja: 04.05.2015 22:00

W kwiet­niu obuw­ni­cza fir­ma mia­ła 217 mln zł przy­cho­dów, o 21 proc. wię­cej niż rok te­mu.

W kwiet­niu obuw­ni­cza fir­ma mia­ła 217 mln zł przy­cho­dów, o 21 proc. wię­cej niż rok te­mu.

Foto: Wikimedia

W kwiet­niu LPP wy­pra­co­wa­ło 383 mln zł skon­so­li­do­wa­nych przy­cho­dów ze sprze­da­ży, co ozna­cza wzrost w po­rów­na­niu z ubie­głym ro­kiem tyl­ko o 1 proc. To kiep­ski re­zul­tat, bio­rąc pod uwa­gę, że na ko­niec kwiet­nia po­wierzch­nia han­dlo­wa odzie­żo­wej gru­py uro­sła o 18 proc. (do 750 tys. mkw.). Na do­miar złe­go LPP, wła­ści­ciel takich ma­rek jak Re­se­rved, Cropp, Ho­use, Mo­hi­to i Sin­say, za­no­to­wa­ło 6 pkt proc. spad­ku marży brut­to na sprze­da­ży, do 56 proc.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama