Aktualizacja: 04.05.2015 22:00 Publikacja: 04.05.2015 22:00
W kwietniu obuwnicza firma miała 217 mln zł przychodów, o 21 proc. więcej niż rok temu.
Foto: Wikimedia
W kwietniu LPP wypracowało 383 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem tylko o 1 proc. To kiepski rezultat, biorąc pod uwagę, że na koniec kwietnia powierzchnia handlowa odzieżowej grupy urosła o 18 proc. (do 750 tys. mkw.). Na domiar złego LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, zanotowało 6 pkt proc. spadku marży brutto na sprzedaży, do 56 proc.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas