Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 15:39 Publikacja: 05.05.2025 09:37
Foto: Reuters
Chińskie platformy mediów społecznościowych są zalane reklamami oferującymi tzw. czyszczenie miejsca pochodzenia produktu, by można go było następnie sprzedać do USA bez wysokiego cła. Napływ towarów z Chin wzbudził już obawy w sąsiednich krajach, które nie chcą stać się punktami pośrednimi dla handlu faktycznie przeznaczonego dla USA. Nowe cła dochodzące do 145 proc., nałożone przez Donalda Trumpa na chińskie towary powodują, że firmy z ChRL szukają wszelkich sposobów, by nie stracić jednego z najważniejszych rynków.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas