Reklama

Donald Tang: Shein to nie szybka moda, nikt nas też nie dotuje

Rozwijamy w Polsce magazyny, by szybciej dostarczać towary do klientów w Europie. Nie obawiamy się zmian w taryfach celnych, a nasz biznes nadal się rozwija – mówi Donald Tang, prezes koncernu Shein.

Publikacja: 02.08.2024 04:30

Donald Tang, prezes koncernu Shein

Donald Tang, prezes koncernu Shein

Foto: Reuters

Zacznijmy od pop-up sklepu Shein – dlaczego marka wybrała Polskę na otwarcie tego typu sklepu? Jaka była strategia i dlaczego zdecydowaliście się na taki krok w naszym kraju? Ponadto, czy może mi pan opowiedzieć coś o popularności marki w Polsce oraz jej planach na ten rynek?

Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od naszych polskich klientów, co jest dla nas niezwykle satysfakcjonujące. Nasza działalność na terenie Polski rozwija się w bardzo dynamiczny sposób, co pokazuje, że nasze produkty trafiają i są konkurencyjne dla tutejszych konsumentów, co nas w oczywisty sposób bardzo cieszy. Jeśli chodzi o sklepy pop-up, to są one integralną częścią naszej globalnej strategii, w której chcemy, aby nasi konsumenci mogli poczuć i dotknąć naszych produktów offline. Robimy to już od jakiegoś czasu i jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy realizować ten projekt również w Polsce. Ponadto, Polska to dla nas ważny rynek, na którym widzimy duży potencjał wzrostu. Planujemy dalsze inwestycje w marketing i logistykę, aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą obecność i zbudować grupę lojalnych klientów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama