Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 16:44 Publikacja: 02.03.2023 13:48
Foto: Bloomberg
Marks&Spencer, jedna z większych sieci detalicznych w Wielkiej Brytanii, przeprosiła za wystawienie w jednym ze swoich sklepów żonkili tuż obok cebuli dymki pod banerem z informacją „ulubione sezonowo”. Koncern stwierdził, że umieszczenie kwiatów w ten sposób było błędem. Do przeprosin sieci znacząco przyczynił się botanik James Wong, który opisał sytuację na Twitterze i wytłumaczył, dlaczego to poważny błąd.
Wong dokładnie opisał, że „żonkile są najczęstszą przyczyną zatruć roślinnych”. Dzieje się tak z uwagi na to, że ludzie mylą nawet cięte pąki kwiatowe z roślinami z rodziny cebulowatych, czyli z cebulą czy dymką. Tymczasem zjedzenie żonkili jest „jak połykanie pudełka małych igiełek”. Przed możliwością pomylenia żonkili z cebulą lub niektórymi warzywami ostrzegała w 2015 rządowa agencja Public Health England.
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas