Reklama
Rozwiń
Reklama

Tęczowe czekoladki, romantyczny hot dog. Walentynkowe promocje zaskakują

Z okazji Walentynek sieci handlowe mają dla swoich klientów propozycje od „romantycznego” hot doga, poprzez makaron w kształcie serca aż po możliwość przepłacenia za słodycze.

Publikacja: 11.02.2023 03:11

Stoiska z kwiatami przed Halą Mirowską w Warszawie w Walentynkowe święto zakochanych

Stoiska z kwiatami przed Halą Mirowską w Warszawie w Walentynkowe święto zakochanych

Foto: PAP/Albert Zawada

Walentynki, choć dość popularne i mocno promowane w popkulturze, wciąż są dla polskich sieci handlowych dość trudnym tematem. Walentynkowe promocje w dużych sieciach handlowych to zazwyczaj mieszanka ostrożnych słodyczy, kosmetyków (głównie dla kobiet, rzadziej dla mężczyzn) i czasem jakaś nietypowa propozycja lub wpadka.

W tym roku nietypową propozycję dla klientów zdecydowała się mieć Żabka, która z okazji Walentynek zaproponowała specjalnego hot doga. Można zażartować, że to budżetowa propozycja kolacji we dwoje. Dostępny dla klientów korzystających z aplikacji za 4,99 hot dog o nazwie „lowelas” jest równocześnie żartem i poważną ofertą. Niemniej… romantyczny hot dog? Oby parówka była bez śladów czosnku…

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama