Walentynki - kolejne święto handlu

Wyrosło nam trzecie po Wigilii i Wielkanocy święto handlu. Zakochanych wodzą na pokuszenie producenci słodyczy, alkoholi i restauratorzy.

Aktualizacja: 13.02.2018 05:46 Publikacja: 12.02.2018 20:00

Walentynki - kolejne święto handlu

Czy się to komuś podoba czy nie, walentynki są kolejnym po Halloween amerykańskim świętem, które zyskuje także u nas na popularności. Z badania TNS Kantar przeprowadzonego na zlecenie Allegro wynika, że prezent z tej okazji chce kupić już 83 proc. badanych. Nielsen z kolei obliczył, że na walentynki przypada 8 proc. rocznej sprzedaży czekolady, to trzeci wynik w roku.

Pomysł na martwy sezon

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie