Reklama
Rozwiń
Reklama

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Szwedzki Rzecznik Praw Obywatelskich rozpoczął dochodzenie po doniesieniach medialnych, że w sklepach H&M dochodzi do dyskryminacji klientów.

Aktualizacja: 10.12.2020 14:34 Publikacja: 10.12.2020 13:49

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Foto: Bloomberg

W listopadzie szwedzki dziennik Aftonbladet opublikował nagranie z ukrytej kamery, z którego wynika, że klientce obcego pochodzenia odmówiono wymiany zakupionych przedmiotów bez paragonu, podczas dziennikarzowi Szwedowi pozwolono dokonać wymiany. H&M w Szwecji pozwala na wymiany produktów bez paragonu.

Po artykule Aftonbladet H&M odmówił komentarza na temat nagrania. Szwedzka firma poinformowała jednak, że wymiana bez paragonu jest możliwa, o ile dane artykuły są nadal w sklepie. Równocześnie na swoim facebookowym profilu H&M potępił wszelkie przejawy rasizmu i dyskryminacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama