Reklama
Rozwiń

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Szwedzki Rzecznik Praw Obywatelskich rozpoczął dochodzenie po doniesieniach medialnych, że w sklepach H&M dochodzi do dyskryminacji klientów.

Aktualizacja: 10.12.2020 14:34 Publikacja: 10.12.2020 13:49

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Foto: Bloomberg

W listopadzie szwedzki dziennik Aftonbladet opublikował nagranie z ukrytej kamery, z którego wynika, że klientce obcego pochodzenia odmówiono wymiany zakupionych przedmiotów bez paragonu, podczas dziennikarzowi Szwedowi pozwolono dokonać wymiany. H&M w Szwecji pozwala na wymiany produktów bez paragonu.

Po artykule Aftonbladet H&M odmówił komentarza na temat nagrania. Szwedzka firma poinformowała jednak, że wymiana bez paragonu jest możliwa, o ile dane artykuły są nadal w sklepie. Równocześnie na swoim facebookowym profilu H&M potępił wszelkie przejawy rasizmu i dyskryminacji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę