Reklama
Rozwiń
Reklama

Wymuszone oszczędzanie nie sprzyja platformom internetowym. Ostra walka o klienta

28 proc. Polaków już przyznaje, że z powodu inflacji kupuje online mniej niż kiedyś, 34 proc. ma już plany takich cięć. Także w sieci walka o klienta będzie się zaostrzać, siły do niej zbiera Allegro.

Publikacja: 30.09.2022 03:00

Wymuszone oszczędzanie nie sprzyja platformom internetowym. Ostra walka o klienta

Foto: Adobe Stock

Sprzedawcy internetowi mają teoretycznie przewagę cenową nad stacjonarnymi sklepami. Te drugie jednak teraz odpaliły najmocniejsze działa w bitwie o portfele oszczędzających konsumentów, czyli urządzają promocje.

W sytuacji, gdy wiele gospodarstw domowych – z powodu rosnących rachunków za prąd czy ogrzewanie, ale również podstawowe produkty spożywcze – ma coraz mniejszy budżet na inne wydatki, sprzedawcy muszą się liczyć z poważnymi ograniczeniami wydatków konsumpcyjnych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama