Wymuszone oszczędzanie nie sprzyja platformom internetowym. Ostra walka o klienta

28 proc. Polaków już przyznaje, że z powodu inflacji kupuje online mniej niż kiedyś, 34 proc. ma już plany takich cięć. Także w sieci walka o klienta będzie się zaostrzać, siły do niej zbiera Allegro.

Publikacja: 30.09.2022 03:00

Wymuszone oszczędzanie nie sprzyja platformom internetowym. Ostra walka o klienta

Foto: Adobe Stock

Sprzedawcy internetowi mają teoretycznie przewagę cenową nad stacjonarnymi sklepami. Te drugie jednak teraz odpaliły najmocniejsze działa w bitwie o portfele oszczędzających konsumentów, czyli urządzają promocje.

W sytuacji, gdy wiele gospodarstw domowych – z powodu rosnących rachunków za prąd czy ogrzewanie, ale również podstawowe produkty spożywcze – ma coraz mniejszy budżet na inne wydatki, sprzedawcy muszą się liczyć z poważnymi ograniczeniami wydatków konsumpcyjnych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody