Reklama
Rozwiń
Reklama

Orlen rabatem na paliwo ograł rywali

Obniżenie ceny o 30 groszy na litrze spowodowało, że firma utrzymała wysoki poziom wizyt klientów. W konkurencyjnych stacjach spadek przekroczył 7 procent.

Publikacja: 21.07.2022 07:00

Orlen rabatem na paliwo ograł rywali

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Na przełomie czerwca oraz lipca ruch klientów na stacjach Orlenu spadł jedynie 0,2 proc., podczas gdy pozostali gracze na rynku ponieśli stratę na poziomie nieco ponad 7 proc. - wynika z obserwacji zachowań 347,5 tys. konsumentów, którzy odwiedzili łącznie ponad 4,5 tys. stacji paliw w Polsce. Badanie przygotowały firma technologiczna Proxi.cloud i platforma analityczno-badawcza UCE Research.

– Akcja największej sieci stacji paliw w Polsce przyniosła jej wymierne korzyści w postaci zwiększonego ruchu względem konkurencji. Dlatego wniosek o pozytywnym wpływie promocji na wizyty na Orlenie jest jak najbardziej słuszny – mówi Adam Grochowski, jeden ze współautorów badania z Proxi.cloud.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama