Reklama

Orlen rabatem na paliwo ograł rywali

Obniżenie ceny o 30 groszy na litrze spowodowało, że firma utrzymała wysoki poziom wizyt klientów. W konkurencyjnych stacjach spadek przekroczył 7 procent.

Publikacja: 21.07.2022 07:00

Orlen rabatem na paliwo ograł rywali

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Na przełomie czerwca oraz lipca ruch klientów na stacjach Orlenu spadł jedynie 0,2 proc., podczas gdy pozostali gracze na rynku ponieśli stratę na poziomie nieco ponad 7 proc. - wynika z obserwacji zachowań 347,5 tys. konsumentów, którzy odwiedzili łącznie ponad 4,5 tys. stacji paliw w Polsce. Badanie przygotowały firma technologiczna Proxi.cloud i platforma analityczno-badawcza UCE Research.

– Akcja największej sieci stacji paliw w Polsce przyniosła jej wymierne korzyści w postaci zwiększonego ruchu względem konkurencji. Dlatego wniosek o pozytywnym wpływie promocji na wizyty na Orlenie jest jak najbardziej słuszny – mówi Adam Grochowski, jeden ze współautorów badania z Proxi.cloud.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama