Reklama

Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Netto rozpoczyna sprzedaż online, ale podobnie jak inne sieci z tego sektora rynku nie uruchamia własnego sklepu, tylko stawia na partnerstwo ¬– w tym wypadku z Everli.

Publikacja: 05.07.2022 14:29

Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Foto: Adobe Stock

Klienci sieci dyskontowej Netto mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu dzięki współpracy sieci z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Netto pojawia się z zakupami online.

Za pośrednictwem tej platformy można robić także zakupy spożywcze w Lidlu, sieć ma swój własny e-sklep, ale tylko z towarami przemysłowymi. Z kolei Biedronka dobiera do klientów online za pośrednictwem platformy Glovo, rozwija także system błyskawicznych dostaw – zakupy w kwadrans od zamówienia trafiają do klienta.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama