Klienci sieci dyskontowej Netto mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu dzięki współpracy sieci z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Netto pojawia się z zakupami online.

Za pośrednictwem tej platformy można robić także zakupy spożywcze w Lidlu, sieć ma swój własny e-sklep, ale tylko z towarami przemysłowymi. Z kolei Biedronka dobiera do klientów online za pośrednictwem platformy Glovo, rozwija także system błyskawicznych dostaw – zakupy w kwadrans od zamówienia trafiają do klienta.

Użytkownicy Everli zamawiają produkty ze sklepu, a następnie otrzymują zamówienie na określoną godzinę i dzień, z zakupami zrobionymi przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za ich wybór, jak i transport oraz dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 47 miastach Polski, docierając do ponad 11 milionów osób.

Współpraca Netto z Everli rozpoczęła się w czerwcu od sklepów w Szczecinie oraz Trójmieście. Od początku lipca została rozszerzona o kolejne placówki w innych miejscowościach, zgodnie z zasięgiem Everli. W sumie dostawcy Everli realizując zakupy w Netto będą pojawiać się w około 200 sklepach sieci.

– Chcemy oferować kolejne udogodnienia, a zakupy online z pewnością tym są – mówi Patrycja Kamińska, rzeczniczka Netto Polska.

Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób.