Reklama

Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Netto rozpoczyna sprzedaż online, ale podobnie jak inne sieci z tego sektora rynku nie uruchamia własnego sklepu, tylko stawia na partnerstwo ¬– w tym wypadku z Everli.

Publikacja: 05.07.2022 14:29

Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Foto: Adobe Stock

Klienci sieci dyskontowej Netto mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu dzięki współpracy sieci z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Netto pojawia się z zakupami online.

Za pośrednictwem tej platformy można robić także zakupy spożywcze w Lidlu, sieć ma swój własny e-sklep, ale tylko z towarami przemysłowymi. Z kolei Biedronka dobiera do klientów online za pośrednictwem platformy Glovo, rozwija także system błyskawicznych dostaw – zakupy w kwadrans od zamówienia trafiają do klienta.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Handel
UE zniesie cła na amerykańskie towary. W zamian USA mają obniżyć cła na auta
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Reklama
Reklama