Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Netto rozpoczyna sprzedaż online, ale podobnie jak inne sieci z tego sektora rynku nie uruchamia własnego sklepu, tylko stawia na partnerstwo ¬– w tym wypadku z Everli.

Publikacja: 05.07.2022 14:29

Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Foto: Adobe Stock

Klienci sieci dyskontowej Netto mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu dzięki współpracy sieci z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Netto pojawia się z zakupami online.

Za pośrednictwem tej platformy można robić także zakupy spożywcze w Lidlu, sieć ma swój własny e-sklep, ale tylko z towarami przemysłowymi. Z kolei Biedronka dobiera do klientów online za pośrednictwem platformy Glovo, rozwija także system błyskawicznych dostaw – zakupy w kwadrans od zamówienia trafiają do klienta.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne