Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Netto rozpoczyna sprzedaż online, ale podobnie jak inne sieci z tego sektora rynku nie uruchamia własnego sklepu, tylko stawia na partnerstwo ¬– w tym wypadku z Everli.

Publikacja: 05.07.2022 14:29

Kolejny dyskont szuka klientów w internecie

Foto: Adobe Stock

Klienci sieci dyskontowej Netto mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu dzięki współpracy sieci z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Netto pojawia się z zakupami online.

Za pośrednictwem tej platformy można robić także zakupy spożywcze w Lidlu, sieć ma swój własny e-sklep, ale tylko z towarami przemysłowymi. Z kolei Biedronka dobiera do klientów online za pośrednictwem platformy Glovo, rozwija także system błyskawicznych dostaw – zakupy w kwadrans od zamówienia trafiają do klienta.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie